اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور:

نگاه به مسئولیت‌ها باید نگاهی نو باشد

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور گفت: حفظ وضع موجود ما را به بن بست می‌رساند، نگاه ما به مجموعه مسئولیت‌ها باید نگاهی نو و جدید باشد.

نگاه به مسئولیت‌ها باید نگاهی نو باشد
به گزارش خبرگزاری فارس از اراک احمد تویسرکانی ظهر امروز در نشست با مسئولان سردفترهای اسناد رسمی استان مرکزی اظهار داشت: ما امروز نیاز جدی به تولید فکر داریم که بتوانیم در همه بخش‌ها به سرعت متحول شویم.
وی تصریح کرد: نگاه مردم امروز با نگاه مردم گذشته متفاوت است، مطالبات امروز مردم هم با مطالبات گذشته تفاوت دارد و مطالبات به حقی است که باید به درستی به آنها پاسخ داد.
رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور با تاکید بر اینکه امروز مردم ارائه خدمات سنتی را بر نمی‌تابند، گفت: برای پیشرفت در امور و رسیدن به توسعه باید همه دستگاه‌ها نسبت به ارزیابی خود اقدام کرده و نحوه اجرای مسئولیت‌ها را رصد کنند.
تویسرکانی اضافه کرد: خانواده سازمان ثبت اسناد و املاک کشور امروز یک تکلیف بزرگی به ویژه در حوزه اقتصاد در سالی که از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال جهاد اقتصادی نامگذاری شده بر عهده دارند، چرا که بخشی از امور و مسئولیت‌ها در دستگاه قضایی سبقه اقتصادی دارد و در اقتصاد کشور تاثیر گذار است.
وی ادامه داد: بدون شک توسعه اقتصادی تاثیر مثبتی در حوزه کار دستگاه قضایی دارد و اقدام دستگاه قضایی نیز در حوزه اقتصاد کشور بی‌تاثیر نیست.
رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور با بیان اینکه توجه به مسئولیت‌ها و ماموریت‌ها و حساسیتی که این ماموریت‌ها دارند، می‌تواند در پیشبرد اهداف مورد نظر موثر باشند، خاطر نشان کرد: گاهی از اوقات عدم توفیق در کارها به دلیل عدم اشراف به کار است که برای موفقیت درکارها باید آن را با دقت انجام داد.
تویسرکانی اظهار داشت: بر اساس سند چشم‌انداز 20 ساله، ایران باید تا سال 2014 به سطح اول منطقه از ابعاد مختلف دسترسی یابد که اگر خودمان را رصد نکنیم نمی‌توانیم به آن اهداف بزرگ دست پیدا کنیم.
وی با تاکید بر اینکه رسیدن به موفقیت در هر کشوری مجموعه‌ای از برآیند اقدامات همه بخش‌ها است، بیان داشت: قطعا اگر کم توجهی در بخشی باشد کشور در رسیدن به موفقیت با مشکل مواجه می‌شود زیرا توجه به این مجموعه بخش‌ها و قسمت‌‌ها است که توسعه کشور را سبب می‌شود.
رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه ترسیم راهبردهای لازم برای رسیدن کشور به توسعه از رسالت‌های مهم سازمان ثبت اسناد است، ادامه داد: در سازمان ثبت اسناد و املاک توجه به این است که بتوانیم راهبردها و نقشه‌‌ای را که امروز نیاز جامعه است، تبیین کنیم.
تویسرکانی گفت: سازمان ثبت اسناد به عنوان سازمانی که امسال صدمین سال تاسیس خود را پشت سر گذاشته و از قدیمی‌ترین دستگاه‌های کشور است، مسئولیت بسیار بزرگی بر عهده دارد.
وی تاکید کرد: امروز همه مردم با خدمات این سازمان مرتبط هستند و این حجم فزآینده‌ای که روز به روز گسترش پیدا می‌کند  نیازمند برنامه‌ریزی‌های جدی است.
رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور با بیان اینکه سازمان ثبت دستگاهی است که مسئولیت تولید آمار پایه کشور را بر عهده دارد، گفت: مجموعه خدماتی که دفاتر ازدواج و طلاق ارائه می‌دهند، می‌تواند مبنای تصمیم گیری باشد و ما استفاده‌های فراوانی می‌توانیم از خدمات دفاتر داشته باشیم.
تویسرکانی اظهار داشت: باید بدانیم در کدام منطقه اقبال به معاملات بیشتر است و چرا در فلان نقطه طلاق بیشتر و یا ازدواج کمتر است تا بر این اساس بتوانیم در برنامه‌ریزی‌ها نقش موثری ایفا کنیم.
انتهای پیام/ر10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول