اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کرمان:

هدف کمیته سه‌جانبه گرایی تعامل میان کارگر و کارفرماست

خبرگزاری فارس: مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمان گفت: هدف کمیته سه‌جانبه گرایی دولت، کارگران و کارفرمایان بسط، توسعه تعامل و آغاز راهکارهای رفع مشکلات این دو گروه است.

هدف کمیته سه‌جانبه گرایی تعامل میان کارگر و کارفرماست
به گزارش خبرگزاری فارس از بردسیر، سیدجواد منصوری بعد از ظهر امروز در نخستین جلسه کمیته سه‌جانبه گرایی دولت، کارگران و کارفرمایان در بردسیر، اظهار داشت: این کمیته با هدف بسط و توسعه تعامل و آغاز راهکارهای رفع مشکلات کارگران و کارفرمایان تشکیل شده است.
وی تصریح کرد: این کمیته برای ایجاد انعطاف بیشتر به منظور رفع اختلاف‌های کارگران و کارفرمایان و همسو کردن منافع دو طرف، تقویت بیمه بیکاری به عنوان بخش از تأمین اجتماعی و شغلی کارگران با رویکرد افزایش پوشش و گسترش بیمه بیکاری و بیکاران در شرایط قطعی اشتغال تشکیل شده است.
منصوری افزود: همچنین تقویت همسویی منافع کارگران و کارفرمایان و تکالیف دولت با رویکرد حمایت از تولید و سه‌جانبه‌ گرایی، تقویت تشکل‌های کارگری و کارفرمایی و تقویت شرایط و وضعیت‌های جدید کار با توجه به تغییرات تکنولوژی از اهداف این برنامه است.
وی خاطر‌نشان کرد: چرخه تولید کشور را سه عنصر کارگر، کارفرما و دولت اداره می‌کنند و در صورت تعامل پویای این سه عامل بسیاری از مشکلات بخش تولید رفع می‌شود.
انتهای پیام/ر30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول