اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اداری مالی قوه قضائیه:

قوه‌قضائیه باید در اجرای منویات رهبری پیشگام باشد

خبرگزاری فارس: معاون اداری مالی قوه قضائیه گفت: قوه‌قضائیه باید در اجرای منویات رهبری پیشگام باشد.

قوه‌قضائیه باید در اجرای منویات رهبری پیشگام باشد
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از واحد اطلاعات و اخبار دادگستری خراسان رضوی، معاون اداری مالی قوه قضائیه در مشهد اظهار داشت: قوه قضائیه باید در اجرای منویات رهبری پیشگام باشد.
محسن کهزادی با اشاره به اجرای قانون هدفمندکردن یارانه‌ها گفت: اجرای این قانون یک اقدام بزرگ در کشور بوده و قوه قضائیه نیز همراهی خوبی در این زمینه به‌ویژه استفاده بهینه از انرژی و امکانات و تجهیزات نرم‌افزاری و سخت‌افزاری داشته است.
وی با اشاره به اقدامات انجام شده در این‌باره گفت: اجرای برنامه‌های قوه قضائیه با برگزاری جلسات منظم با واحدهای قضایی و سازمان‌های وابسته با توجه به امکانات موجود به طور مطلوب در حال پیشرفت است.
معاون اداری مالی و پشتیبانی قوه‌قضائیه با اشاره به کمبود بودجه قوه‌قضائیه گفت: این در حالی است که قوه قضائیه با توجه به مسئولیت‌های سنگین قانونی که بر عهده دارد با کمبود شدید نیروی انسانی اعم از کادر قضایی و اداری مواجه است.
وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری درباره خدمت به مردم گفت قوه قضائیه به دلیل انتصاب به جایگاه ولایت باید همواره در اجرای منویات و فرامین رهبر معظم انقلاب پیشگام و پیشقدم باشد.
انتهای پیام/ر30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول