اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان بسیج دانشجویی آذربایجان‌شرقی:

اقتصاد عنصر و پایه نظام لیبرالیستی است

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان بسیج دانشجویی آذربایجان‌شرقی گفت: عنصر و پایه نظام لیبرالیستی، اقتصاد و سرمایه است که اگر اقتصاد و سرمایه این نظام‌ها لطمه ببیند، تمام ساختارهای دیگر این کشورها را شامل شده و در راستای فروپاشی این نظام‌ها پیش می‌رود.

اقتصاد عنصر و پایه نظام لیبرالیستی است
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، علی اصغر رمضانی ظهر امروز در جمع بسیجیان دانشگاه‌های تبریز اظهار داشت: آنچه که باعث به وجود آمدن جنبش وال استریت در نیویورک شده برخاسته از نظام سرمایه‌داری این کشور و ساختار طبقاتی آن است.
وی ادامه داد: اصل، عنصر و پایه نظام لیبرالیستی، اقتصاد و سرمایه است که اگر اقتصاد و سرمایه این نظام‌ها لطمه ببیند، تمام ساختارهای دیگر این کشورها را شامل شده و در راستای فروپاشی این نظام‌ها پیش می‌رود.
رمضانی با یادآوری اینکه جنبش وال استریت 80 کشور غرب و 800 شهر دنیا را در بر گرفته است، ادامه داد: 99 درصد مردم این کشورها خواهان حل تبعیض‌ها و از بین رفتن طبقات در جامعه هستند، بنابراین فروکش کردن بیداری این 99 درصد محال بوده و در آینده نزدیک نظام سرمایه‌داری نیز همچون نظام مارکسیستی شوروی سابق فرو خواهد پاشید.
رمضانی تصریح کرد: پیام و نامه امام خمینی(ره) به گورباچف، رئیس جمهور شوروی سابق تمام کشورهای نظام سرمایه‌داری غرب و شرق را در بر می‌گرفت که هیچ‌کدام از آنها این پیام را درک نکردند و هم اکنون دچار جنبشی به نام جنبش وال استریت شده‌اند که از جمله پیش‌بینی‌های حضرت امام(ره) در این نامه بود.
رئیس سازمان بسیج دانشجویی استان آذربایجان شرقی در ادامه با بیان اینکه شخصیت امام راحل یک شخصیت جهانی و تفکر ایشان تمام دنیا را در بر می‌گرفت، به خیزش‌های منطقه اشاره کرد و گفت: امام راحل این خیزش‌ها را پیش‌بینی کرده بودند و جنبش وال استریت نیز بی‌تاثیر از بهار عربی و خیزش‌های کشورهای منطقه خاورمیانه نیست.
وی تاکید کرد: اگر حکومت‌ها خواهان استمرار حکومت خود هستند باید نظام سرمایه‌داری را کنار گذاشته و به عدالت روی آورند و پیام مردان جهانی از جمله امام خمینی(ره)، این ابرمرد دین و سیاست را آویزه گوش خود کنند.
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول