اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس آگاهی آذربایجان غربی اعلام کرد:

جعل اسناد توسط نمایندگی بیمه در ارومیه

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس آگاهی نیروی انتظامی آذربایجان غربی گفت: نمایندگی یکی از شرکت‌های بیمه که در ارومیه اقدام به جعل اسناد و کلاهبرداری از مردم می‌کرد دستگیر شد.

جعل اسناد توسط نمایندگی بیمه در ارومیه
رسول النقی‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی بر کلاهبرداری فردی از شرکت بیمه و خسارت دیدگان تصادف با شگرد تشکیل پرونده‌های جعلی و دستکاری اطلاعات آن‌ها، مراتب برای رسیدگی در دستور کاری ماموران این پلیس قرار گرفت.
وی تصریح کرد: پس از تحقیقات گسترده و شناسایی و دستگیری فردی در این زمینه مشخص شد نامبرده با همدستی نماینده بیمه اقدام به تشکیل پرونده‌های جعلی و دستکاری عکس‌های حادثه و تغییر دادن پلاک خودروهای زیان دیده به کمک نرم افزار رایانه‌ای می‌کرده است.
این مسئول با اشاره به اینکه متهمان تاکنون اقدام به تشکیل 42 پرونده جعلی و دریافت 400 میلیون ریال از شرکت بیمه کرده‌اند، افزود: 33 نفر زیان دیده به‌عنوان شاکی در این زمینه شناسایی و همگی اعلام کرده‌اند که مبالغ مندرج در حواله‌های بانکی با مبالغ پرداختی توسط نماینده شعبه بیمه متفاوت بوده است.
النقی‌پور ادامه داد: نماینده بیمه نیز پس از دستگیری ضمن اعتراف به همدستی با متهم ردیف اول و دریافت حواله‌های بانکی با تشکیل پرونده‌های جعلی تصادف با نرم افزار فتوشاپ معترف و با تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مقامات قضایی شد.
وی خاطرنشان کرد: تمام مبالغ کلاهبرداری شده پس از تشکیل پرونده به شاکیان و شرکت بیمه مسترد و هر دو متهم به مراجع قضایی تحویل داده شدند.
این مسئول بر هوشیاری هر چه بیشتر مردم در واگذاری اسناد و مدارک خود به افراد تاکید کرد و گفت: دقت هرچه تمام‌تر مردم در این زمینه می‌تواند جلو بسیاری از کج رفتاری‌ها را سد کند.
انتهای پیام/ح30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول