اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم فوتسال فولاد ماهان:

پیروزی حق فولاد ماهان بود

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم فوتسال فولاد ماهان گفت: با وجودی که بازیکنان ملی پوش تیم فوتسال ماهان تنها سه روز در اختیار تیم بودند، اما از نتیجه به دست آمده رضایت دارم.

پیروزی حق فولاد ماهان بود
به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، حسین افضلی شامگاه شنبه بعد از پیروزی تیمش برابر میثاق تهران در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تیم ما فقط سه روز بازیکنان تیم را به طور کامل در اختیار داشت.
وی با ابراز خرسندی از پیروزی تیمش برابر میثاق تهران از نحوه بازی این تیم در این دیدار تمجید کرد و افزود: بعد از یک پرواز طولانی مدت از برزیل ملی‌پوشان فولاد ماهان در کنار دیگر بازیکنان تیم بازی با کیفیتی را انجام دادند و به سه امتیاز مهم این مسابقه دست یافتیم.
سرمربی تیم ماهان ادامه داد: در این دیدار کافه نخستین بازی را برای ما انجام داد که عالی ظاهر شد، کافه از بهترین بازیکنان فوتسال جهان است که کمک زیادی در این فصل به فولاد ماهان می‌کند.
وی عنوان کرد: سیسو دیگر بازیکن برزیلی فولاد ماهان نیز مصدوم بود که امیدوارم به بازی هفته نهم مسابقات برسد.
سرمربی میثاق نیز در این نشست خبری بیان داشت: برد در این مسابقه حق فولاد ماهان بود، ماهان تیم بزرگی است، آنها هفت بازیکن ملی پوش در تیم‌های ایران و برزیل دارند.
رضا زرخانلی ادامه داد: از نحوه بازی تیمم راضی هستم چرا که ما ضد فوتسال بازی نکردیم، کسب این پیروزی را به فولاد ماهان تبریک می‌گویم.
به گزارش فارس، در ادامه مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور و از هفته هشتم این رقابت‌ها تیم فوتسال فولاد ماهان موفق شد با هشت گل تیم میثاق تهران را با اقتدار شکست دهد و به هفتمین پیروزی خود در این فصل دست یابد.
گل‌های این دیدار در حضور هواداران  پر شور فولاد ماهان و در سالن پیروزی اصفهان توسط محمد طاهری، مهرداد جابری (هر کدام 2 گل) اصغر حسن‌زاده، جواد اصغری مقدم، کافه و حسین طیبی برای فولاد ماهان و محسن کبیریان برای میثاق تهران به ثمر رسید.
انتهای پیام/ن۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول