اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل فرهنگ و ارشاد استان قم خبر داد:

صدور 10 مجوز چاپخانه دیجیتال در استان قم

خبرگزاری فارس: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم گفت: در سال جاری تاکنون 10 مجوز در زمینه تاسیس چاپخانه‌های دیجیتال در استان قم صادر شده است.

صدور 10 مجوز چاپخانه دیجیتال در استان قم
به گزارش خبرگزاری فارس از قم،‌ محمد ‌حسین استاد در سومین جشنواره صنعت چاپ استان قم که پیش از ظهر امروز در سالن شهید آوینی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم برگزار شد اظهار کرد: در سال جاری تاکنون بیش از 28 مجوز برای تاسیس چاپخانه صادر شده است ضمن اینکه 30 پرونده نیز در حال بررسی هستند.
وی افزود: طبق هماهنگی با اتحادیه چاپخانه‌داران استان قم مقرر شد از این پس از ورود دستگاه‌های چاپ قدیمی‌تر از سال 2000 به داخل استان جلوگیری شود علاوه بر این 5 فقره مجوز خرید و فروش تجهیزات چاپ نیز صادر شده است.
مدیر‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم با اشاره به وجود 250 واحد وابسته به صنعت چاپ و نشر در استان قم تصریح کرد: قم باید در این زمینه پیشرفت کند زیرا این مقدار برای استان کم است.
وی از صدور 10 مجوز برای احداث چاپخانه‌های دیجیتال در قم خبر داد و گفت: جشنواره چهارم صنعت چاپ با هدف ارتقای کیفی صحافی‌ها در استان قم برگزار خواهد شد زیرا در حال حاضر تجهیزات و محیط کاری صحافی‌ها وضعیت مناسبی ندارد.
استاد، خواستار جداسازی محیط کاری بانوان و آقایان در صحافی‌ها شد و ادامه داد: استان قم زمینه پیشرفت در صنعت چاپ و نشر را داراست و همه دست‌اندرکاران این صنعت باید در این زمینه تلاش کنند.
انتهای پیام/ح30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول