اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

تا 10 ماه آینده صورت می‌گیرد؛

بهره‌برداری از فاز سوم شرکت پارس حیات در زنجان

خبرگزاری فارس: مشاور استاندار زنجان در امور صنعت و معدن گفت: فاز سوم شرکت پارس حیات بعد از اتمام فاز دوم تا 10ماه آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

بهره‌برداری از فاز سوم شرکت پارس حیات در زنجان
به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، سیروس میانجی ظهر امروز در جلسه با سرمایه‌گزاران ترکیه‌ای شرکت پارس خودرو با اشاره به اینکه شرکت پارس حیات از سال 86 فعالیت خود را در استان زنجان آغاز کرده است، اظهار داشت: برای فاز نخست شرکت پارس حیات 8 میلیون دلار سرمایه‌گذاری شده است.
وی با بیان اینکه در فاز نخست این شرکت برای 430 نفر اشتغال ایجاد شده است، افزود: فاز دوم این شرکت آماده بهره‌برداری بوده و فاز سوم آن نیز بعد از اتمام فاز دوم تا 10 ماه آینده به بهره‌برداری می‌رسد.
مشاور استاندار زنجان در امور صنعت و معدن با اشاره به اینکه همه کارهای مربوط به استان زنجان در راستای آماده‌سازی شرکت پارس حیات در فاز دوم و سوم انجام شده است، بیان کرد: این شرکت مشکلاتی نیز در صدور کالا از گمرک استان قزوین داشت که در حال حاضر این مشکل بر طرف شده و صادرات از گمرک زنجان انجام می‌شود.
وی با بیان اینکه بیش از 90 درصد از کارکنان شرکت پارس حیات از استان زنجان و فقط 10 درصد مابقی از کارشناسان و متخصصان از خارج هستند، تصریح کرد: حجم سرمایه‌گذاری و ایجاد اشتغال شرکت پارس خودرو قابل توجه است.
میانجی با بیان اینکه در حال حاضر رقبا و تولیدکنندگان داخلی شرکت پارس حیات مشکلاتی را در قیمت کالای تولیدی برای این شرکت به وجود آورده‌اند، گفت: در اسرع وقت مشکلات به وجود آمده پیگیری و حل خواهد شد.
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول