اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

گزارش فارس از سفر معاون حقوقی مجلس به اصفهان؛

رسولی‌نژاد: سال 91، سال جهش ورزش کشور است

خبرگزاری فارس: معاون حقوقی، مجلس و امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان گفت: با توجه به اعتباراتی که برای ورزش برنامه‌ریزی شده بدون شک سال91، سال جهش ورزش است.

رسولی‌نژاد: سال 91، سال جهش ورزش کشور است
به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، سید احمد رسولی‌نژاد طی دو روز حضور در اصفهان در جریان برنامه‌های اداره کل تربیت بدنی استان اصفهان قرار گرفت.
سید احمد رسولی‌نژاد در نخستین برنامه سفر خود به اصفهان به اتفاق مدیرکل تربیت‌بدنی استان اصفهان در گلستان شهدای اصفهان حضور یافت.
معاون حقوقی، امور مجلس و استان‌های وزارت ورزش و جوانان در گلستان شهدای اصفهان با حضور برسر مرقد مطهر شهید خرازی، شهید ردانی‌پور، شهید کاظمی و دیگر شهدای انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس با نثار گل و قرائت فاتحه یاد و خاطره آنها را گرامی داشت.
وی در جریان این برنامه از استان اصفهان به عنوان استانی که با تقدیم 23هزار شهید نقش غیر قابل انکاری در دوران هشت سال دفاع مقدس داشت به نیکی یاد کرد و استان اصفهان را استانی پیشرو در عرصه‌های مختلف دانست.
رسولی‌نژاد دلاورمردی‌ها و جانفشانی‌هایی که در هشت سال دفاع مقدس صوت گرفت را مایه عزت ایران اسلامی دانست و اقتدار کشور در دوران فعلی را مدیون ایثارگری‌هایی دانست که در جبهه حق علیه باطل به منصه ظهور رسید.
 
* تکمیل پروژه‌های نیمه تمام ورزشی در کشور
وی همچنین در نشست با کارکنان اداره کل ورزش و جوانان سال 91 را سال جنبش ورزش کشور پیش‌بینی کرد و گفت: یکی از اهداف کوتاه مدت وزارت ورزش و جوانان تکمیل پروژه‌های نیمه تمام ورزش در سراسرکشور است.
معاون وزارت ورزش وجوانان ادامه داد: به همین دلیل درصد هستیم در سال‌های 91 و 92 پروژه‌های نیمه تمام را تکمیل کنیم از طرفی اگر اعتباراتی که برنامه‌ریزی شده را بتوانیم جذب کنیم، سال آینده وضعیت خوبی را در ورزش کشور سپری می‌کنیم.
وی از برنامه‌های اداره کل ورزش وجوانان استان اصفهان به نیکی یاد کرد.
رسولی‌نژاد نگاه وزارت ورزش و جوانان به ورزش بانوان را نیز مثبت دانست و با تقدیر از رشد ورزش بانوان در استان اصفهان تصریح کرد: به منظور اهمیت سلامتی مادران و زنان و نقش مهمی که در خانواده دارند، به ورزش این قشر با دید وسیع‌تری می‌نگریم.
وی با اشاره به ماده 88 قانون اساسی افزود: آنچه مسلم است، مدیرکل تربیت‌بدنی استان در اجرای این ماده نفع مردم را در نظر گرفته‌اند تا توجه به تاکیدات رهبر معظم انقلاب شرایط بهتری برای ورزش اقشار مختلف جامعه به وجود بیاید.
معاون وزارت ورزش وجوانان از تعامل خوب وزارت ورزش و جوانان با مجلس شورای اسلامی به نیکی یاد کرد و این تعامل را به منظور رشد ورزش مهم دانست.
 
* روزهای خوبی در انتظار ورزش کشور است
مدیرکل تربیت‌بدنی استان اصفهان نیز در این نشست با مثبت ارزیابی کردن دیدگاه‌های فعلی در وزارت ورزش و جوانان، روزهای بسیار خوبی را در ورزش کشور پیش‌بینی کرد.
رشید خدابخش گفت: اظهارات معاون محترم حقوقی، امور مجلس و استان‌های وزارت ورزش و جوانان بسیار نویدبخش برای آینده روشن ورزش کشور است، چرا که در قبال افزایش اعتبارات ورزش همچنین، حل موانع استخدامی، اتمام پروژه‌های نیمه تمام و توسعه ورزش همگانی برنامه‌های راهبردی وجود دارد که موجب رقم خوردن اتفاقات بسیار خوبی در سراسر کشور می‌شود.
وی  همچنین دقایقی را به بیان دیدگاه‌های خود در قبال مسائل ورزشی پرداخت و به صورت مختصر از تدوین سند راهبردی ورزش استان و اهداف کلان این سند صحبت کرد.
در حاشیه نشست معاون حقوقی، مجلس و استان‌های وزارت ورزش و جوانان کشور با کارکنان اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان به مناسبت روز ازدواج از زوج‌های کارمند این اداره تجلیل به عمل آمد.
در این نشست از پنج زوج کارمند که در اداره کل ورزش و جوانان در سمت‌های مختلف مشغول به فعالیت هستند، در حضور رسولی‌نژاد معاون حقوقی، مجلس و امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان و همچنین حسن کامران یکی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی و خدابخش مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان تقدیر شد.
در ادامه نیز از نماهنگ ورزش استان اصفهان با حضور معاون حقوقی، امور مجلس و استان‌های وزارت ورزش و جوانان کشور رونمایی شد.
 نماهنگ ورزش استان اصفهان که در وصف قهرمانی جوانان دیار نصف جهان سروده شده و یک سرود حماسی ورزشی قلمداد می‌شود، رسما رونمایی شد تا در آینده مورد استفاده قرار گیرد.
 
* بازدید از استخر لاوی و ساحل
در ادامه سفر معاون حقوقی، مجلس و استان‌های وزارت ورزش و جوانان کشور وی به همراه مدیرکل اداره تربیت‌بدنی استان از استخر شهید لاوی همت‌آباد و استخر ساحل بازدید کرد.
سید احمد رسولی‌نژاد در جریان آخرین وضعیت استخر در حال احداث شهید لاوی قرار گرفت، در این راستا مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان و معاون فنی و مهندسی این اداره و پیمانکار مربوطه توضیحاتی را ارائه و از رهنمودهای رسولی‌نژاد برای اتمام پروژه بهره بردند.
وی در ادامه از  استخر سرپوشیده ساحل دیدار کرد، این استخر امسال از محل اعتبارات وزارت نفت مرمت و بازسازی شد وهم اینک در مراحل پایانی تعمیر قرار دارد.
در این بازدید رسولی نژاد از قسمت‌های مختلف این استخر از جمله جکوزی و سونا دیدن کرد.
استخر ساحل از جمله استخرهایی است که واترپلو و قایقرانی در آن انجام می‌شود.
 
* بازدید از خانه وزنه‌برداری اصفهان
همچنین معاون حقوقی، مجلس و استان‌های وزارت ورزش کشور از نزدیک مراحل پایانی ساخت سالن اختصاصی وزنه‌برداری استان اصفهان که بزرگ‌ترین سالن وزنه‌برداری در خاورمیانه محسوب می‌شود، نظاره‌گر شد.
رسولی‌نژاد در این بازدید در جریان مراحل پایانی ساخت این مجموعه بزرگ وزنه‌برداری قرار گرفت.
این مجموعه علاوه بر سالن مسابقه از سالن تمرین و دیگر امکانات مورد نیاز مجموعه وزنه‌برداری استاندارد بهره می‌برد.
در این بازدید رئیس هیئت وزنه‌برداری استان اصفهان در مورد جزئیات کامل این مجموعه توضیحاتی را ارائه داد.
در حاشیه این بازدید تعدادی از قهرمانان فعلی و سابق این رشته با رسولی‌نژاد دقایق کوتاه دیدار و گفت‌وگو کردند.
همچنین این معاون در طی این بازدید از پیشرفت این پروژه ورزشی اظهار خرسندی کرد و برای تکمیل و بهره برداری این پروژه قول مساعد داد.
قرار است در کنار این سالن وزنه‌برداری خوابگاه اختصاصی نیز احداث شود.
در ادامه نیز رسولی‌نژاد از مجموعه ورزشی کوثر بازدید کرد.
دیدار از بهمن البرزی و فرهاد سیستانی که به ترتیب سابقه مدیرکلی و معاونت در اداره کل تربیت بدنی استان اصفهان را در پرونده دوران خدمت خود به ثبت رسانده‌اند و اکنون در بستر بیماری هستند، برنامه پایانی سفر معاون وزارت ورزش و جوانان به اصفهان بود.
انتهای پیام/غ10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول