اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مربی داماش گیلان:

بحران پرسپولیس نباید ما را غافلگیر کند

خبرگزاری فارس: مربی داماش گیلان گفت: همواره مقابل تیم‌های بزرگ بازی‌های خوبی را به معرض نمایش گذاشته‌ایم و بحران تیم پرسپولیس نباید ما را غافلگیر کند.

بحران پرسپولیس نباید ما را غافلگیر کند
به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، افشین ناظمی جمعه‌شب در نشست خبری قبل از دیدار مقابل داماش گیلان در سالن کنفرانس خبری ورزشگاه شهید عضدی این شهر، اظهار داشت: بازی مقابل پرسپولیس برای ما مانند بازی‌ در برابر تیم‌های دیگر است و امیدواریم با یک بازی خوب و منسجم پیروز میدان باشیم.
وی با اشاره به اینکه زمین مسابقه تاثیر زیادی در روند بازی دارد، افزود: امیدواریم بتوانیم با اجرای یک بازی زیبا و تماشاگرپسند سه امتیاز حساس این مسابقه را کسب کنیم.
مربی داماش گیلان با تاکید بر اینکه برای این بازی برنامه‌ریزی داریم و تیم حریف را به خوبی آنالیز کرده‌ایم، خاطرنشان کرد: به همین منظور اجازه نمی‌دهیم حاشیه‌ها کار ما را خراب کنند و امیدواریم با یک بازی خوب از بروز این مشکلات جلوگیری کنیم.
وی با اشاره به اینکه در بازی مقابل پرسپولیس جهانگیر عسگری محروم است، ابراز داشت: در این دیدار مصدوم نداریم و محمد محمدی نیز در اردو حاضر است.
ناظمی با بیان اینکه بحران پرسپولیس نباید ما را از کار خود غافل کند، افزود: ما به دنبال اهداف و سیاست‌گذاری‌های رو به رشد خود هستیم و برای گرفتن امتیاز به میدان می‌رویم تا دل هواداران خود را شاد کنیم.
کاپیتان داماش گیلان نیز در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه این بازی در ورزشگاه سردار جنگل رشت برگزار می‌شود، اظهار داشت: بازی مقابل یکی از تیم‌های پرطرفدار برای ما سخت است.  
محمد رضا مهدوی با بیان اینکه همواره در رشت مقابل تیم‌های بزرگ نتایج خوب را کسب کرده‌ایم، اذعان داشت: امیدواریم با کسب سه امتیاز بازی به روند موفقیت خود ادامه دهیم.
وی با تاکید بر اینکه تماشاگران تنها باید تیم‌های خود را تشویق کنند، خاطرنشان کرد: هواداران با همراهی خود می‌توانند به ما روحیه دهند و از شعار دادن خودداری کنند.
به گزارش فارس، تیم‌های فوتبال داماش گیلان و پرسپولیس تهران در هفته دوازدهم رقابت‌های فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور، بعد از ظهر روز شنبه هفتم مهر جاری از ساعت 15.30 دقیقه در ورزشگاه سردار جنگل رشت به مصاف هم می‌روند. 
داوری این مسابقه را محسن ترکی با کمک‌های حسن کامرانی‌فر و بابک داوری به‌عهده دارند و حسین زرگردآور داور چهارم این بازی است.
تیم فوتبال داماش گیلان با کسب 15 امتیاز در رده هشتم و پرسپولیس تهران با کسب 13 امتیاز در رده 11 جدول 18 تیمی لیگ برتر فوتبال کشور جام خلیج فارس قرار دارند.
انتهای پیام/صا10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول