اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بنیاد نخبگان یزد اعلام کرد:

برگزیدگان مسابقات ملی و بین‌المللی مهارت حمایت می‌شوند

خبرگزاری فارس: رئیس بنیاد نخبگان یزد گفت: بنیاد نخبگان یزد از برگزیدگان مسابقات ملی و بین‌المللی مهارت این استان حمایت می‌کند.

برگزیدگان مسابقات ملی و بین‌المللی مهارت حمایت می‌شوند
حبیب زارع امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یزد اظهار داشت: افرادی که در مسابقات ملی مهارت که از سوی فنی و حرفه‌ای برگزار می‌شود، شرکت کنند و حائز رتبه‌های برتر شوند حمایت خواهد کرد.
وی افزود: به استناد ماده یک و شش آیین‌نامه پشتیبانی از برگزیدگان مسابقات ملی و بین‌المللی مهارت، مصوب کمیسیون دائمی هیئت امنای بنیاد ملی نخبگان، نفرات اول تا سوم مسابقات دوسالانه بین‌المللی مهارت با تأیید بنیاد به عنوان سطح یک مهارت، برگزیدگان نهایی برای شرکت در شرکت در مسابقات دوسالانه بین‌المللی مهارت با تأیید بنیاد به عنوان سطح دو مهارت، نفرات اول تا سوم مسابقات سراسری ملی مهارت با تأیید بنیاد به عنوان سطح سه مهارت، مشمولان آیین‌نامه پشتیبانی از برگزیدگان مسابقات ملی و بین‌المللی مهارت هستند.
زارع عنوان کرد: اعتبار نوآوری و شکوفایی برای به کارگیری تکمیل و ارتقای مهارت‌های خود، کمک هزینه عمره مفرده و تسهیلات نظام وظیفه در قالب معرفی به مراکز فنی و صنعتی به برگزیدگان مسابقات ملی مهارت اعطا می‌شود.
وی اعتبار نوآوری و شکوفایی سطح بین‌المللی و کمک هزینه شرکت در یک دوره آموزشی مهارت در سطح عالی را تسهیلات برگزیدگان بین‌المللی مهارت عنوان کرد.
زارع تصریح کرد: 30 درصد اعتبار اعطایی برای کمک به ارتقای مهارت‌ها به صورت نقدی به برگزیدگان پرداخت می‌شود و در صورت صدور گواهی از وزارت کار در مورد شروع کسب و کار مرتبط و طی مقدمات لازم نظیر اخذ وام‌های زودبازده و تهیه محل، بقیه اعتبار برای راه‌اندازی کسب و کار پرداخت خواهد شد.
وی خاطرنشان کرد: اعتبار نوآوری و شکوفایی بنیاد ملی نخبگان به سطح یک جشنواره المپیاد مهارت، 200 میلیون ریال و به سطح دو جشنواره 125 میلیون ریال است.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول