اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دیدار وزیر ورزش با فعالان ورزشی خراسان جنوبی؛

عباسی: ورزش و جوانان را متحول می‌کنیم

خبرگزاری فارس: وزیر ورزش و جوانان گفت: ورزش و جوانان را با تجربیات گذشته و با روش‌های ابتکاری و نو متحول می‌کنیم.

عباسی: ورزش و جوانان را متحول می‌کنیم
به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، محمد عباسی ظهر امروز در دیدار با نمایندگان جامعه ورزش خراسان جنوبی با تبیین دو مسئله شاخص در جهان امروز در منابع انسانی یعنی تعداد شاغلان و قهرمانان نسبت به جمعیت خطاب به روسای هیئت‌های ورزشی و سمن‌ها اظهار داشت: سعی کنید تعداد جوانان و ورزشکاران خود را افزایش دهید.
وی با اشاره به برخی از راهبردهای وزارت ورزش از نگاه همه جانبه به دو مقوله ورزش و جوانان خبر داد و افزود: مدل جدید ارائه شده را با نظم یافتگی خاصی با بهره‌مندی از تجربیات گذشته در عین استفاده از روش‌های ابتکاری، جدی‌تر و با حضور قوی‌تری خواهیم داشت.
در این دیدار نمایندگان جامعه ورزش خراسان جنوبی از هیئت‌های ورزشی و سمن‌ها به تبیین دیدگاه‌های خود در زمینه مسایل و مشکلات ورزش استان و همچنین مباحث جوانان پرداختند.
در این دیدار روسای هیئت‌های شنا، زورخانه‌ای و کشتی، پهلوانی، بوکس و تیراندازی با کمان و همچنین نماینده‌ای از سازمان‌های مردم نهاد به بیان مسایل خود پرداختند.
از جمله مهم‌ترین مسایل عنوان شده در حوزه جوانان تشکیل سمن‌سرا، خانه نشر جوان، حل خلاهای قانونی و انجام حمایت‌های بیشتر از جوانان و در حوزه ورزش مباحث اعتباری، امکانات، ظرفیت‌سازی قانونی برای بهره‌مندی از بخش خصوصی برای حمایت از ورزش، حمایت بیشتر فدراسیون‌های ورزشی از هیئت‌های ورزشی بود.
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول