اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر عامل آب و فاضلاب آذربایجان‌شرقی خبر داد:

تبریز میزبان چهارمین نمایشگاه دوسالانه صنعت آب و تاسیسات آب و فاضلاب

خبرگزاری فارس: مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان‌شرقی گفت: چهارمین نمایشگاه دوسالانه آب و تاسیسات آب و فاضلاب از 11تا 14 آبان‌ماه سال‌جاری در محل دائمی نمایشگاه بین المللی تبریز برپا می‌شود.

تبریز میزبان چهارمین نمایشگاه دوسالانه صنعت آب و تاسیسات آب و فاضلاب
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی شرکت آبفای آذربایجان‌شرقی، رضا پوررجب با بیان اینکه چهارمین نمایشگاه دوسالانه آب و تاسیسات آب و فاضلاب از 11تا 14 آبان‌ماه سال ‌جاری در محل دائمی نمایشگاه بین المللی تبریز برپا می‌شود، اظهار داشت: این نمایشگاه که از 11 تا 14 آبان‌ماه سال ‌جاری به مدت چهار روز در سالن امیر کبیر نمایشگاه بین‌المللی تبریز برپا خواهد شد، در مجموع 70 شرکت از جمله شرکت‌هایی از کشورهای ترکیه، سوریه و چین در کنار شرکت‌کنندگان داخلی از دیگر استان‌ها از جمله تهران، آذربایجان‌شرقی و غربی، یزد، کردستان، مازندران، فارس، خراسان و اصفهان همچنین تعدادی از شرکت‌های بخش خصوصی فعال در زمینه آب و تاسیسات آب و فاضلاب حضور خواهند داشت.
وی، در خصوص نحوه حضور شرکت‌ها در این نمایشگاه گفت: در این نمایشگاه طراحی و ساخت تصفیه‌خانه‌های آب و فاضلاب، شبکه‌های آبیاری، سیستم‌های آبیاری تحت‌فشار و قطره‌ای، انواع لوله‌های پلی‌اتیلن، پلی پروپیلن، PVC ،GRP، انواع اتصالات چدنی، چند لایه، انواع پمپ‌های سانتریفیوژ، شناور فشار قوی، دستگاه‌های کلرزنی، جوش لوله فولادی و لوله‌های پلی‌اتیلن، کنتورهای آب، دستگاه‌های اندازه‌گیری و ابزار دقیق و احداث مخازن آب و مخازن تحت فشار در این نمایشگاه در معرض دید بازدیدکنندگان قرار خواهد گرفت.
پوررجب در بخش دیگری از سخنان خود افزود: با عنایت به توجه دولت محترم به مقوله استحصال، ذخیره‌سازی مصرف بهینه، مدیریت توزیع همچنین محدودیت منابع آب لازم است به دستاوردها و تجارب کسب شده در این صنعت توجه ویژه‌ای کرد.
رئیس شورای هماهنگی مدیران وزارت نیرو در استان در خصوص ضرورت برپایی چنین نمایشگاه‌هایی گفت: با توجه به ضرورت گردهمایی شرکت‌ها و موسسات معتبر و فعال که زمینه تبادل اطلاعات و ارتقای این فرآیند اقتصادی را فراهم می‌آورند، برگزاری چنین نمایشگاه‌هایی در تمام استان‌های کشور لازم و ضروری است.
در غرفه شرکت آب و فاضلاب آذربایجان‌شرقی، واحدهای آزمایشگاه آب همچنین واحد تحقیقات و امور مشترکان حضور فعال خواهند داشت.
همچنین واحد امور مشترکان شرکت با امکانات لازم در محل غرفه حاضر بوده و نسبت به ارائه خدمات مربوط به مشترکان اقدام خواهد کرد.
این نمایشگاه با همکاری وزارت نیرو، شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان‌شرقی و شرکت آب منطقه‌ای آذربایجان‌شرقی برگزار می‌شود.
انتهای پیام/ح30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول