اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اجتماعی ناجا:

ناجا سالانه 100 شهید تقدیم کشور می‌کند

خبرگزاری فارس: معاون اجتماعی ناجا گفت: ناجا سالانه 100 تا 110 شهید تقدیم ملت عزیز می‌کند و جا دارد یاد شهدا و جانبازان نیروی انتظامی را گرامی بداریم.

ناجا سالانه 100 شهید تقدیم کشور می‌کند
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از روابط عمومی موسسه مالی و اعتباری اعتماد ایرانیان، سردار بهمن کارگر در مراسم تقدیر موسسه مالی و اعتباری اعتماد ایرانیان از نیروی انتظامی اظهار داشت: لقب مجاهد فی سبیل‌الله متعلق به خانواده‌های نیروی انتظامی است و این خانواده‌ها هستند که کمک می‌کنند تا نیروی انتظامی به موفقیت برسد.
وی ادامه داد: ناجا سالانه 100 تا 110 شهید تقدیم ملت عزیز می‌کند و جا دارد یاد شهدا و جانبازان نیروی انتظامی را گرامی بداریم.
سردار کارگر با اشاره به شعار هفته ناجا اظهار داشت: منظور از آرامش همان احساس امنیت و امنیت روانی است که خوشبختانه استان خراسان رضوی در برقراری و استقرار امنیت موفق بوده است.
محمدمهدی پورسلیمی، رئیس هیئت‌مدیره موسسه مالی و اعتباری اعتماد نیز در این مراسم افزود: امیدواریم بتوانیم با استفاده از این امنیت، خدمات بهتری به جامعه ارائه کنیم.
وی ادامه داد: موسسه مالی و اعتباری اعتماد ایرانیان سه هزار سهام‌دار دارد که همگی جزو خانواده ایثارگران و بازنشستگان لشکری و کشوری هستند و موسسه قریب به 600 شعبه در سطح کشور دارد.
رئیس هیئت مدیره موسسه مالی و اعتباری اعتماد ایرانیان افزود: موسسه آماده همه گونه همکاری با سبزقبایان نیروی انتظامی است و امیدواریم بتوانیم خدمات شایسته‌ای به مردم عزیزمان داشته باشیم.
همچنین سردار بهمن امیری‌مقدم، فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی نیز در این جلسه گفت: باید از موسسه مالی و اعتباری اعتماد ایرانیان تشکر کنم که چنین جشنی را فراهم کردند.
وی با بیان اینکه امنیت قابل قبولی در کشور داریم، افزود: وضعیت امنیت ایران از کشورهای اروپایی بهتر است، به عنوان مثال در کشور انگلیس با آن همه امکانات که روزانه تصویر هر نفر 30 بار ضبط می‌شود، احساس امنیت وجود ندارد اما به برکت خون شهدا بهترین امنیت را در کشور داریم.
فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی افزود: از رسانه‌ها، سازمان‌ها، موسسات، دستگاه‌های دولتی، مردم خوبمان و موسسه مالی و اعتباری اعتماد ایرانیان که در این هفته همراه ما بودند، تشکر دارم و همه آحاد جامعه باید امنیت را احساس کنند.
انتهای پیام/و۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول