اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حوزه علمیه خراسان برگزار می‌کند؛

همایش سراسری بازشناسی اندیشه‌های شهید هاشمی‌نژاد

خبرگزاری فارس: حوزه علمیه خراسان رضوی برای بازشناسی اندیشه‌ها و معرفی ابعاد شخصیتی شهید سید عبدالکریم هاشمی‌نژاد به نسل جدید انقلاب اسلامی همایش سراسری بازشناسی اندیشه‌های این شهید را برگزار می‌کند.

همایش سراسری بازشناسی اندیشه‌های شهید هاشمی‌نژاد
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، مرکز مدیریت حوزه علمیه خراسان رضوی بررسی اندیشه‌ها و معرفی آثار و ابعاد شخصیتی شهید سید عبدالکریم هاشمی‌نژاد به نسل حاضر انقلاب اسلامی همایش سراسری بازشناسی اندیشه‌های شهید هاشمی‌نژاد یادواره سی‌امین عروج را برگزار می‌کند.
این همایش در ابعاد علمی همانند توجه به شخصیت علمی آثار شهید هاشمی‌نژاد و نیز ارتباط شهید با جریان روشنفکری و در بعد اخلاقی، سیاسی و تبلیغی همچون ارتباط اخلاق و سیاست در اندیشه شهید ، ویژگی‌های تبلیغی شهید ، تفاوت نواندیشی با بدعت و نیز مبارزات سیاسی شهید و جریان نفاق و شهید هاشمی‌نژاد از جمله موضوعاتی است که در آن به بررسی آرا و ابعاد شخصیتی شهید هاشمی‌نژاد پرداخته می‌شود.
علاقه‌مندان می‌توانند به صورت حضوری مقالات خود را به دبیرخانه همایش و یا مرکز مدیریت حوزه علمیه خراسان - دفتر امور ایثارگران و یا به نشانی مشهد ،خیابان شیرازی ، مدرسه علمیه نواب ، طبقه دوم دبیرخانه همایش و یا به صورت الکترونیکی به آدرس isargaran.mn@gmail.com ارسال کنند.
علاقه‌مندان برای اطلاعات بیشتر در ارتباط با همایش سراسری بازشناسی اندیشه‌های استاد شهید هاشمی‌نژاد یادواره سی‌امین سالگرد عروج به آدرس www.sh-javanmard.com  مراجعه کنند. 
انهای پیام/‌ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول