اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم قم در مجلس:

موانع سرمایه‌گذاری در قم برطرف شود

خبرگزاری فارس: نماینده مردم قم در مجلس بر لزوم رفع موانع جذب سرمایه‌گذار بخش خصوصی در قم تاکید کرد و گفت: قم ظرفیت‌های خوبی برای سرمایه‌گذاری دارد و باید از این ظرفیت‌ برای توسعه و عمران این استان استفاده شود.

موانع سرمایه‌گذاری در قم برطرف شود
به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده مردم قم در مجلس، علی لاریجانی در دیدار اعضای ستاد مردمی پیگیری مصوبات سفر مقام معظم رهبری به قم با ابراز خرسندی از تشکیل این ستاد، بر لزوم تسریع در اجرایی شدن مصوبات سفر مقام معظم رهبری به قم تاکید کرد.
وی اضافه کرد: در اوضاع کنونی سیستم اجرایی کشور هر کسی پیگیری و تلاش بیشتری داشته باشد، موفق‌تر خواهد بود و امیدوارم پیگیری‌های این ستاد در مسیر فعالیت‌های اجرایی قرار گیرد.
رئیس مجلس شورای اسلامی به برخی راهکارهای اجرایی‌شدن طرح‌های ستاد مردمی پیگیری مصوبات سفر مقام معظم رهبری به قم اشاره کرد و گفت: در وهله اول بهتر است چند طرح مهم گزینش شود و برای اجرایی شدن در سال 91 در مسیر لایحه و قانون و بودجه گنجانده شود تا در روند اجرای آنها تسریع شود. به عنوان مثال اگر سه گره کور در بخش صنعت وجود داشته باشد با ارائه چند طرح مهم، مشکلات این عرصه شناسایی و برطرف شود.
لاریجانی جذب سرمایه‌گذار بخش خصوصی برای مشارکت در اجرای طرح‌های مهم را حائز اهمیت دانست و تاکید کرد: ستاد مردمی پیگیری مصوبات سفر مقام معظم رهبری به قم باید 50 تا 60 طرح مهم که زمینه سرمایه‌گذاری در آنها وجود دارد را شناسایی کند و با برگزاری همایشی، این طرح‌ها و نیازمندی‌های سرمایه‌گذاری در قم را برای سرمایه‌گذاران تشریح کند.
وی طرح بلوار پیامبر اعظم(ص) را یکی از زمینه‌های مستعد برای مشارکت بخش خصوصی عنوان کرد و ادامه داد: البته باید موانع سرمایه‌گذاری برطرف شود تا سرمایه‌گذاران بدون دغدغه در این عرصه ورود پیدا کنند.
رئیس مجلس شورای اسلامی به ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری در قم اشاره کرد و افزود: قم مهم‌ترین شهر نزدیک تهران است و باید از این موقعیت به بهترین شکل ممکن استفاده شود.
نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی همچنین خواستار پیگیری طرح انتقال پساب به دشت مسیله و تسریع در اجرایی شدن این پروژه شد.
انتهای پیام/ج30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول