اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با کمک امکانات دولت الکترونیک؛

مدیر مازندرانی در حج هم وظایف اداری خود را انجام می‌دهد

خبرگزاری فارس: معاون پژوهشی دانشگاه مازندران که در سفر حج به سر می‌برد از راه دور بر امور دانشگاه نظارت دارد و کار روزمره خود در این دانشگاه را انجام می‌دهد.

مدیر مازندرانی در حج هم وظایف اداری خود را انجام می‌دهد
به گزارش خبرگزاری فارس از بابلسر، جهانبخش رئوف معاون پژوهشی بزرگ‌ترین دانشگاه دولتی استان مازندران که به تازگی برای به جاآوردن فریضه حج به این سفر نورانی عزیمت کرده است از طریق اتوماسیون اداری، همه امور جاری معاونت خود را به صورت آنلاین مدیریت می‌کند به نحوی که همه فعالیت‌های این معاونت روال عادی و جاری خود را دارد.
معاون پژوهشی دانشگاه مازندران همه مکاتبات این معاونت را از طریق اتوماسیون اداری ارجاع می‌دهد.
اقدام معاون پژوهشی دانشگاه مادر استان مازندران که نشان‌دهنده تعهد وی به وظایف خود است باید با الگو قرارگرفتن برای سایر مسئولان زمینه‌ساز آغاز راهی باشد که در آن بر استفاده از خدمات دولت الکترونیک به صورت حداکثری اهتمام ورزیده ‌شود.
امروزه بسیاری از کشورهای در حال توسعه و در حال گذار در تلاش هستند تا با تدوین و اجرای پروژه‌های دولت الکترونیک خود را با واقعیات و محیط جدید منطبق ساخته و از مزایای آن بهره گیرند.
باید همواره براین نکته توجه داشت که در عصر اطلاعات، ایجاد دولت الکترونیک مدت‌هاست که دیگر یک انتخاب نیست، بلکه یک الزام است.
انتهای پیام/و۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول