اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل امور شهر و شوراهای استانداری یزد خبر داد:

اجرای اتوماسیون اداری مالی در 21شهرداری یزد

خبرگزاری فارس: مدیرکل امور شهر و شوراهای استانداری یزد گفت: در حال حاضر سیستم جامع اتوماسیون اداری در 21 شهرداری استان یزد اجرا می‌شود.

اجرای اتوماسیون اداری مالی در 21شهرداری یزد
به گزارش خبرگزاری فارس از اردکان، شاکری شمسی پیش از ظهر امروز در گردهمایی شهرداران استان یزد، اردکان را نخستین شهری عنوان کرد که سیستم جامع اتوماسیون در آن اجرا شده است.
وی ادامه داد: قرار است این سیستم بعد از تایید نهایی در 21شهرداری از شهرهای استان استقرار یابد.
شاکری شمسی با اشاره به نشست ماهانه شهرداران در یکی از شهرهای استان یزد عنوان کرد: در این گردهمایی که این بار در اردکان برگزار شده است، از اجرای سیستم اتوماسیون اداری مالی شهرداری اردکان بازدید و محاسن و نواقص آن بررسی شد.
وی در مورد اجرای این طرح در شهرداری اردکان بیان کرد: سیستم جامع اداری مالی با بیش از 13 سیستم و زیرمجموعه فعالیت می‌کند و از حدود دو سال پیش در شهرداری اردکان به صورت پایلوت اجرا شده است.
شاکری شمسی ادامه داد: در یک سال گذشته با پیگیری‌هایی که از طرف کارشناسان این دفتر به عمل آمد، جلسات متعددی برگزار شد و معایب و نواقص مطرح و با حضور نمایندگانی از شرکت پیمانکار برطرف شد.
مدیرکل امور شهر و شوراهای استانداری این سیستم را آماده ارائه و استقرار در شهرداری‌ها دانست و خاطرنشان کرد: تلاش ما در دفتر شهری و شوراهای استان این است که در آینده نزدیک تمام امور و درخواست‌های ارباب رجوع در تمام شهرداری‌ها به صورت اتوماسیون انجام شود.
سرپرست شهرداری اردکان نیز با اشاره به افتتاح رسمی طرح اتوماسیون اداری مالی در شهرداری اردکان گفت: این طرح راه‌گشای خوبی برای انجام خدمت‌رسانی بهتر به مردم و ارباب رجوع خواهد بود.
مروتی افزود: اواخر سال 89 این سیستم به صورت پایلوت در اردکان نصب شد و در این مدت نواقص و معایب بررسی و رفع شد.
در این گردهمایی کوشش‌تبار، معاون برنامه‌ریزی و توسعه سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور به اتفاق شهرداران استان از سیستم اتوماسیون اداری مالی شهرداری اردکان بازدید کردند.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول