اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

میرتاج‌الدینی: پرداخت یارانه نقدی اقتصاد کشور را در مسیر صحیح قرار داد

دنیا ‌فروپاشی نظام سرمایه‌داری را ‌به تماشا خواهد نشست‌ / افزایش محبوبیت ایران در ‌منطقه

خبرگزاری فارس: معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: تحولات اخیر در دنیا به طور قطع در تاریخ جهان به ثبت می‌رسد و ‌فروپاشی نظام سرمایه‌داری را نیز به تماشا خواهد نشست.

دنیا ‌فروپاشی نظام سرمایه‌داری را ‌به تماشا خواهد نشست‌ / افزایش محبوبیت ایران در ‌منطقه
به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، حجت‌الاسلام و‌المسلمین سید محمد رضا میرتاج‌الدینی چهارشنبه‌شب در جریان سفر چهارم هیئت دولت به خراسان جنوبی در شورای اداری درمیان دولت احمدی‌نژاد را دولت خدمت و تلاش عنوان کرد و اظهار داشت: وقتی خدمات دولت نهم و دهم را متذکر می‌شویم به معنای نادیده گرفتن خدمات دولت‌های پیشین نیست اما طی شش سال گذشته، سرعت تحقق اهداف نظام اسلامی افزایش یافت و اقدامات توسعه‌ای روند صعودی پیدا کرد.
وی افزود: احمدی‌نژاد در سال‌های ابتدای دولت نهم رقم بالای 9 هزار میلیارد تومان را برای اعتبارات عمرانی پیشنهاد داد که توسط بسیاری از نمایندگان مجلس مورد موافقت قرار نگرفت.
معاون پارلمانی رئیس جمهور ادامه داد: اما به علت تلاش دولت برای ساخت و ساز در کشور و به منصه ظهور رساندن شعار ما می‌توانیم طی سال‌های اخیر امسال مجلس با اختصاص اعتبار 32 میلیارد تومان برای فعالیت‌های عمرانی موافقت کرد.
میرتاج‌الدینی با اشاره به اجرای قانون هدفمند کردن یارانه‌ها در دولت دهم گفت: هدفمند کردن یارانه‌ها که پس از 20 سال علی‌رغم تلاش دولت‌های قبلی برای انجام آن به ثمر نرسید، با همت احمدی‌نژاد به مرحله اجرا درآمد.
وی افزود: عنوان صحیح هدفمندسازی یارانه‌ها، عدالت‌مندی یارانه‌هاست که به معنای واقعی عدالت را در توزیع بیت‌المال بین اقشار مختلف مردم برقرار کرد.
میرتاج‌الدینی تصریح کرد: احمدی‌نژاد با پرداخت یارانه نقدی به مردم مدیریت یارانه‌ها را به خود مردم واگذار کرد که روش بسیار مطلوبی بود و اقتصاد کشور را در مسیر صحیح قرار داد.
معاون پارلمانی رئیس جمهور به تحولات منطقه اشاره کرد و گفت: بیداری اسلامی که اکنون منطقه خاورمیانه را در برگرفته به سرعت در کل جهان در حال پیشروی است.
میرتاج‌الدینی اضافه کرد: تحولات اخیر در دنیا به طور قطع در تاریخ جهان به ثبت می‌رسد و همانطور که دنیا نظاره‌گر فروپاشی نظام سوسیالیستی در شوروی سابق بود، فروپاشی نظام سرمایه‌داری را نیز به تماشا خواهد نشست.
وی اظهار داشت: دنیا به نقش الگو بودن انقلاب اسلامی ایران در تحولات اخیر منطقه خاورمیانه و کشورهای غربی واقف است و کارشناسان سیاسی اذعان دارند که سیاست‌های حاکمیتی در دنیا دستخوش تغییر شده است.
معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: اینکه احمدی‌نژاد به عنوان رئیس جمهور غیر عرب مورد استقبال جمعیت عظیمی از مردم لبنان قرار می‌گیرد، در حالی که کشورهای عربی میلیاردها ریال هزینه می‌کنند تا مردم آنان را پشتیبانی کنند، بیانگر محبوبیت ایران در بین کشورهای منطقه است.
میرتاج‌الدینی افزود: بیداری اسلامی کنونی در منطقه در سایه انقلاب اسلامی شکل گرفته که بر سه رکن ولایت و رهبری اسلامی، پایداری مردم، وحدت و یکدلی استوار بوده است.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول