اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه آزاد رودهن خبر داد:

تصویب 24 رشته تحصیلی جدید در دانشگاه رودهن

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن اعلام کرد: هم‏زمان با آغاز سال تحصیلی جدید، 24 رشته تحصیلی جدید و یک دانشکده در دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن به تصویب رسید.

تصویب 24 رشته تحصیلی جدید در دانشگاه رودهن
به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، غلامحسین حیدری عصر امروز در گفت‏وگو با خبرنگاران در این باره عنوان کرد: با رایزنی‎های انجام شده با سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی و وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با پذیرش دانشجو در چهار رشته در مقطع کارشناسی‏ارشد در این دانشگاه موافقت شد.
وی این رشته‏ها را شامل عمران سازه، سازه‏های هیدرولیک، آموزش زبان انگلیسی، اقتصاد کشاورزی اعلام کرد.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن ادامه داد: همچنین 14 رشته جدید در مقطع کارشناسی پیوسته در این دانشگاه ایجاد شد.
حیدری اضافه کرد: این رشته‏ها شامل علوم باغبانی، شهرسازی، معماری داخلی، ریاضیات و کابردها، شیمی محض، شیمی فناوری اطلاعات، سلولی مولکولی بیوتکنولوژی، سلولی مولکولی بیوفیزیک، سخت‏افزار کامپیوتر، ارتباط تصویری، تربیت بدنی فیزیولوژی، تربیت بدنی ورزش همگانی، تربیت بدنی مربیگری ورزشی و محیط  زیست است.
وی از موافقت با پذیرش دانشجو در شش رشته در مقطع کارشناسی ناپیوسته خبر داد و گفت: علوم آزمایشگاهی، سخت‏افزار کامپیوتر، برق قدرت، عمران آب، مکانیک خودرو و مخابرات گرایش سوئیچ‏ها به رشته‏های این واحد اضافه شده است.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن همچنین از تکمیل و ارسال تقاضای ایجاد بیش از 18 رشته جدید در این واحد خبر داد.
وی گفت: سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی با درخواست دانشکده علوم پایه این واحد موافقت کرد و مجموع دانشکده‏های مصوب این واحد به شش دانشکده رسید.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن یادآور شد: دانشگاه آزاد واحد رودهن که در 35 کیلومتری شرق استان تهران قرار دارد، هم‏اکنون به عنوان واحد بسیار بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی با داشتن حدود 21 هزار نفر دانشجو در مقاطع دکترا، کارشناسی‏ارشد، کارشناسی و کاردانی، خدمات ارزنده‏ای در راستای رشد و اعتلای علم و دانش کشور ارائه می‏دهد.
انتهای پیام/ ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول