به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، آرمین ثناخوان صبح امروز در جمع مسئولان سازمان اقتصادی و دارایی استان گلستان اظهار داشت: در تبلیغات مشترک صرفا لازم نیست از یک صنعت خاص استفاده شود بلکه با بهرهگیری از چند شرکت و صنعت مختلف میتوان تبلیغات انجام داد که هم موثرتر و هم هزینه کمتری داشته باشد.
وی با بیان اینکه در گذشته پروژهها به صورت EPCF در ایران برگزار میشد، خاطرنشان کرد: تا اواخر سال 1389 نیز این رویکرد ادامه داشته که پس از آن نیز این طرح در وزارت نفت مطرح شد که مورد استقبال خوبی قرار گرفت که آن پیمانکار علاوه بر طراحی، ساخت و تامین، فاینانس پروژهها را نیز انجام داد که از لحاظ کارفرما اهمیت زیادی داشت.
مدیرعامل شبکه تامین اقلام بنا "شتاب"تصریح کرد: هر شبکه تامین قوی و قدرتمند به واسطه ارتباط با منابع مالی مختلف توان تامین سرمایه از منابع مالی مختلف را داریم که از تیمهای اجرایی مختلف در این زمینه بهرهمند هستیم و میتوان پروژهها را در قالب پروژههای EPCF انجام داد که بخش زیادی از نگرانیهای کارفرما مرتفع میشود.
ثناخوان در خصوص برندسازی محصولات صادراتی بیان داشت: دفاتر مختلفی در کشورهای آلمان، کانادا، فرانسه، امارات، چین و سایر کشورها برای برندسازی بینالمللی تشکیل شده و در حال حاضر برای یکی از خوشههای صنعتی این اقدام انجام شده که هزینه آن در مقام مقایسه سه یا چهار درصد سهام واقعی سهامدار میباشد.
وی با اشاره به اینکه منافع دیگری نیز در برند مشترک بررسی شده است، اذعان داشت: برند مشترک با هدف افزایش توان رقابتی، همافزایی و خدمات مختلف دیگری در این واحدها برنامهریزی شده است.
انتهای پیام/ن۳۰
مدیرعامل شبکه تامین اقلام بنا "شتاب":
تبلیغات مشترک تنها برای یک صنعت خاص نیست
خبرگزاری فارس: مدیرعامل شبکه تامین اقلام بنا "شتاب" گفت: امروزه به واسطه رقابت زیاد واحدها به جای تقویت، عملیات تخریب را انجام می دهند که در دنیای تجارت امروز این عمل منسوخ شده و ما به سمت تبلیغات مشترک پیش می رویم.
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد
شد
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.