اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش؛

6 طرح ورزشی بخش خصوصی در قم به بهره‌برداری رسید

خبرگزاری فارس: شش طرح ورزشی بخش خصوصی به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش به صورت همزمان در قم به بهره‌برداری رسید.

6 طرح ورزشی بخش خصوصی در قم به بهره‌برداری رسید
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، مراسم بهره‌برداری از شش طرح ورزشی بخش خصوصی به مناسبت گرامیداشت هفته تربیت بدنی و ورزش، امروز با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین موسی‌پور استاندار قم و مسئولان اداره کل ورزش و جوانان به صورت همزمان در مجتمع ورزشی قصر آبی صورت گرفت.
این طرح‌ها شامل زمین چمن مصنوعی ستاره و مجتمع ورزشی قصر آبی قم است که در راستای توسعه بخش عمرانی ورزش قم احداث شده‌اند و همگی این طرح‌ها زمینه‌ساز توسعه بیش از پیش سرانه فضاهای ورزشی در استان قم خواهند بود.
هدف از احداث این طرح‌ها افزایش سرانه فضاهای ورزشی استان قم بوده و به همین منظور در طرح‌های ورزشی که در هفته تربیت بدنی و ورزش به بهره‌برداری رسیدند، توجه خاصی به توزیع عادلانه سرانه در شهر پردیسان شده است.
با حمایت اداره کل ورزش و جوانان استان قم، اداره راه و شهرسازی و بانک صادرات،‌ از بین دو طرح ورزشی مورد افتتاح در هفته تربیت بدنی و ورزش امسال، مجتمع ورزشی قصر آبی در شهر پردیسان قم در زمینی به مساحت 1500 متر مربع با زیربنای 2200 متر احداث شده است.
زمین این مجتمع توسط سازمان راه و شهرسازی واگذار شده است که با شروع پروژه در سال 1387 این مجتمع زیبا و مجلل با صرف اعتباری بالغ بر 30 میلیارد ریال توسط بخش خصوصی ساخته و آماده بهره‌برداری شد.
همچنین دیگر طرح مورد بهره‌برداری در هفته تربیت بدنی و ورزش زمین چمن مصنوعی ستاره است که این طرح نیز در زمینی با واگذاری زمین از سازمان راه و شهرسازی در مساحت 1200 متر مربع با زیربنای 800 متر مربع، احداث آن در مدت زمان شش ماه انجام پذیرفته و برای آن اعتباری بالغ بر 600 میلیون ریال هزینه شده است.
این در حالی است که زمین مجموعه ورزشی کوکب، سالن ورزشی ایلیا در بلوار امین قم، سالن ورزشی کیان در خیابان مدرس قم، مجموعه ورزشی بدنسازی در منطقه شیخ‌آباد قم نیز از دیگر طرح‌های مورد بهره‌برداری به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش به شمار مِی‌روند.
مدیر کل ورزش و جوانان استان قم در مراسم بهره‌برداری از این طرح‌ها اظهار داشت: خوشبختانه شاهد حضور پر رنگ بخش خصوصی در سرمایه‌گذاری برای رشد و توسعه ورزش استان هستیم که برای افزایش این مشارکت برنامه‌های متنوعی در نظر داریم که حمایت خوبی نیز از سوی اداره ورزش و جوانان صورت خواهد گرفت.
عباس جهان‌بینی بهره‌برداری از سالن 4500 نفره قم تا پایان سال 91، توسعه ورزشگاه یادگار امام با تملک 60 هکتار زمین و تلاش برای تکمیل و بهره‌برداری از 22 طرح ورزشی دیگر تا پایان سال و همچنین در سال 1391 را از مهمترین برنامه‌های اداره ورزش و جوانان در آینده عنوان کرد.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول