اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

‌با تدوین طرح جامع راهبردی انجام می شود؛

اجرای طرح شهرداری الکترونیکی در اردبیل

خبرگزاری فارس: شهردار اردبیل گفت: ‌با تدوین طرح جامع راهبردی، بخشی از طرح شهرداری الکترونیکی در شهرداری اردبیل عملیاتی و اجرایی می‌شود.

اجرای طرح شهرداری الکترونیکی در اردبیل
صدیف بدری امروز در گفتگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: برای اجرای آزمایشی شهرداری الکترونیکی این طرح را در شهرداری منطقه چهار اردبیل اجرا می‌کنیم که مرحله انتخاب مشاور و اجرایی شدن این امر در حال انجام است.
وی با یادآوری اینکه منطقه چهار شهرداری اردبیل نیز از سال آینده به صورت رسمی فعالیت خود را آغاز می‌کند، خاطرنشان کرد: با اجاره یک ساختمان، برخی اقدامات در این باب آغاز شده است اما در نیمه اول سال آینده به صورت کامل منطقه چهار شهرداری اردبیل را راه‌اندازی می‌کنیم و قرار است در ایام دهه فجر امسال نیز فعالیت این منطقه آغاز شود.
این مسئول در مورد تقسیم‌بندی مناطق چهارگانه شهرداری اردبیل اظهار داشت:‌ با تغییراتی در منطقه سه اقدام به دایر کردن منطقه چهار می‌کنیم که بر این اساس محدوده خدمات‌رسانی منطقه سه به ملاباشی و کارشناسان محدودتر می‌شود.
شهردار اردبیل هدف از راه‌اندازی منطقه چهار شهرداری را ارائه بهتر خدمات، کاهش فاصله دسترسی و سهولت در انجام برخی کارهای مربوط به شهرداری اعلام کرد.
بدری خاطرنشان کرد: از سال آینده به تمام شهرداری‌های مناطق اختیار تام می‌دهیم تا در حوزه فضای سبز، کارهای عمرانی، نگهداری، درآمد و پرسنلی بتوانند با تمرکز زدایی فعالیت خود را انجام دهند.
وی تصریح کرد: بر همین اساس از سال آینده شهرداری مرکز از اجراییات دور شده و به عنوان جبهه پشتیبانی از شهرداری‌‌های مناطق که جبهه اجرایی را دارند، حمایت می‌کند و کار سیاست‌گذاری را به شکل صحیح انجام می‌دهد.
 
کارگران بیمه تکمیلی طلایی می‌شوند
شهردار اردبیل در بخش دیگری از سخنان خود ابراز داشت: در راستای توسعه بیمه تکمیلی کارکنان و کارگران شهرداری، این قشر همچون فرهنگیان از بیمه طلایی و حتی قوی‌تر از این بیمه استفاده می‌کنند.
وی گفت: با قراردادی که با یکی از شرکت‌های بیمه بسته‌ایم قرار است در بخش‌های مختلف اعم از عینک، دندان‌پزشکی و جراحی‌های مختلف حمایت‌های لازم بیمه‌ای از افراد بیمار انجام شود.
این مسئول بحث صرفه‌جویی و تحقق 40 درصد بودجه پیش‌بینی را در نیمه اول امسال یادآور شد و اظهار داشت:‌ پیش‌بینی می‌کنیم تا پایان امسال 80 درصد اعتبارات ما محقق شود.
بدری ادامه داد:‌ در نیمه اول امسال 40 میلیارد تومان به عنوان بودجه عمرانی شهرداری در نظر گرفته شده بود که 25 میلیارد تومان آن عملیاتی شده و امیدواریم تا دو ماه آینده از فصل کاری، بخش عظیمی از این اعتبارات را جذب کنیم.
شهردار اردبیل همچنین از پرداخت دو میلیارد تومان کارکرد پیمانکاران در نیمه اول امسال خبر داد.
انتهای پیام/و۱۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول