اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور 80 شرکت تولیدی؛

نمایشگاه مبل و لوستر در اردبیل گشایش یافت

خبرگزاری فارس: نمایشگاه مبل و لوستر و دکوراسیون منزل در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی اردبیل گشایش یافت.

نمایشگاه مبل و لوستر در اردبیل گشایش یافت
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی اردبیل عصر امروز در مراسم افتتاح نمایشگاه مبلمان و لوستر در اردبیل گفت: این نمایشگاه با شرکت 80 تولیدکننده مبل و محصولات مربوط به این حوزه برپا شده که اغلب شرکت‌کنندگان از تهران در این نمایشگاه حضور یافته و محصولات خود را عرضه کردند.
مهدی خدمتی تصریح کرد: ما در برنامه‌ریزی برگزاری نمایشگاه همه ساله برگزاری یک نمایشگاه را به صورت فصلی برای مبلمان و لوازم خانگی در نظر گرفتیم که نمایشگاه فصل پاییز نیز از سوم الی هفتم آبان ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی اردبیل برپا شده است.
وی خاطر نشان کرد: شرکت‌کنندگان در این نمایشگاه کالاهای با کیفیت، متنوع و مرغوبی را ارایه کردند که به دلیل قیمت مناسب امروز شاهد حضور پررونق بازدیدکنندگان از نمایشگاه مبلمان و لوستر در اردبیل هستیم.
خدمتی یکی از اهداف شرکت نمایشگاه‌ها را دعوت از تولیدکنندگان در حوزه‌های مختلف به ویژه تولیدکنندگان نمونه و برتر کشوری توصیف کرد و اظهار داشت: بیش از 80 درصد نمایشگاه‌های استان اردبیل به صورت کشوری و با دعوت از تولیدکنندگان استان‌های مختلف برگزار می‌شود که سعی داریم با در اختیار گذاشتن غرفه‌های مناسب در دو فاز این نمایشگاه آنها را راغب کنیم تا در سال‌های بعدی نیز در این نمایشگاه حضور پیدا کنند.
این مسئول نمایشگاه را محل عرضه بهترین و مطلوب‌ترین کالاها اعلام کرد و ادامه داد: اگر در نمایشگاه‌ها کالاها و دستاوردهای مناسب و گلچین شده عرضه نشود دیگر امکان تبلیغ در سایر مکان‌ها وجود نخواهد داشت به همین خاطر اکثر تولیدکنندگان تمایل دارند تا آثار و تولیدات آنها در چنین نمایشگاه‌هایی به معرض دید گذاشته شود.
به گزارش فارس، مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی اردبیل اضافه کرد: ما از تجار، بازرگانان، تولیدکنندگان، صنعتگران و واحدهای نمونه دعوت می‌کنیم تا در نمایشگاه‌های متناسب با صنایع و فعالیت‌های خود حضور پیدا کنند تا از طریق این نمایشگاه بتوانند محصولات خود را تبلیغ و به مردم بیشتر معرفی کنند.
نمایشگاه مبل، لوستر، محصولات چوبی و دکوراسیون منزل از ساعت 15 تا 21 روزهای سوم تا هفتم آبان ماه برای بازدید عموم دایر است.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول