اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده سازمان بسیج استان اصفهان:

جنبه‌های تربیتی قرآن تقویت شود

خبرگزاری فارس: نماینده سازمان بسیج استان اصفهان گفت: جنبه‌های تربیتی و رفتاری قرآن و موضوعات مربوط به آن باید تقویت شود و مجموعه‌های قرآنی فعال در اصفهان باید به منظور تربیت و پرورش نیرو‌های قرآنی تلاش کنند.

جنبه‌های تربیتی قرآن تقویت شود
به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، سید محمود طباطبایی ظهر امروز در نخستین جلسه هم‌اندیشی مسئولان دستگاه‌های اجرایی استان به منظور مطالبه رهبر معظم انقلاب در راستای تربیت 10 میلیون حافظ قرآن اظهار داشت: تربیت 10 میلیون حافظ قرآن در سطح کشور از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و بستر‌های اجرای این برنامه باید در استان فراهم شود.
وی به ضرورت هم‌افزایی تمام دستگاه‌های اجرایی در این زمینه اشاره کرد و افزود: جامعه امروز به یک مجموعه مدیریتی منسجم و توانمند نیاز دارد و عملیاتی شدن مطالبات رهبر معظم انقلاب به وجود چنین مجموعه‌ای نیازمند است.
نماینده سازمان بسیج استان اصفهان با اشاره به اینکه پایتخت فرهنگ و تمدن ایران اسلامی از ظرفیت‌های بسیاری برخوردار است، تصریح کرد: برگزاری مستمر و مداوم این جلسات در راستای هم‌افزایی مدیران در زمینه‌های مختلف نقش موثری دارد.
وی اضافه کرد: در حال حاضر استان از وجود چنین مجموعه منسجمی برخوردار نیست و خلأ آن در عرصه‌های مختلف احساس می‌شود.
طباطبایی با اشاره به اینکه موضوعات قرآنی ابعاد مختلفی دارد، تاکید کرد: متولیان دستگاه‌های اجرایی باید در راستای آموزش افراد جنبه‌های آموزشی و تربیتی آن را در نظر بگیرند.
وی به اثرات و نتایج حاصل از توجه به جنبه‌های تربیتی آموزش قرآن اشاره کرد و ادامه داد: جنبه‌های تربیتی و رفتاری قرآن و موضوعات مربوط به آن باید تقویت شود و مجموعه‌های قرآنی فعال در اصفهان باید به منظور تربیت و پرورش نیرو‌های قرآنی تلاش کنند.
نماینده سازمان بسیج استان اصفهان گفت: در حال حاضر یک ‌هزار و 200 نفر در کانون‌های بسیج اساتید استان فعال هستند و این مجموعه از ظرفیت تربیت نیرو‌های قرآنی فعال در سطح جامعه برخوردار است.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول