اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سفر هیئت اعزامی جامعه‌المصطفی به عمان تأکید شد:

همکاری دانشگاه صحار عمان و جامعة ‌المصطفی

خبرگزاری فارس: در بازدید هیئت اعزامی جامعة ‌المصطفی از دانشگاه صحار عمان، همکاری بین این دو مرکز مورد تاکید قرار گرفت.

همکاری دانشگاه صحار عمان و جامعة ‌المصطفی
به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی جامعة المصطفی العالمیه، در سفر حجت‌الاسلام علی‌اصغر زارعان معاون آموزشی جامعة ‌المصطفی و حجت‌الاسلام مهدوی‌مهر، رئیس جامعة ‌المصطفی واحد مشهد به عمان، زمینه‌های حضور جامعة ‌المصطفی در این کشور آسیایی بررسی شد.
در این سفر پیرامون ضرورت برگزاری دوره‌‌های آموزشی رسمی، تلاش برای برگزاری رشته‌هایی که آینده شغلی افراد را تأمین کند، تأکید بر اصلاح سیستم آموزشی جامعه المصطفی برای‌ تأمین نیازهای منطقه و تجهیز خروجی‌ها به مهارت‌ها و دانش‌های روز بحث و بررسی شد.
علاوه بر این، در جلسه با «فؤاد بن جعفر الساجوانی»، وزیر کشاورزی عمان و نزدیک به 10 نفر از استادان و مسئولان دانشگاهی، حاضران با فعالیت‌های جامعة المصطفی آشنا و به برخی پرسش‌های آنان پاسخ داده شد.
هیئت اعزامی همچنین دیداری با «تقی‌بن عبدالرضا العبدوانی عمید»، مدیر کلیه الخلیج داشته و از نزدیک با فعالیت‌های کلیه الخلیج آشنا شده و مسئولان دانشگاه نیز در جریان فعالیت‌های المصطفی قرار گرفتند.
پس از آن هیئت اعزامی از دانشگاه صحار بازدید و با «عبود‌بن حمدالصوافی»، رئیس دانشگاه، گفت‌وگو کردند؛ در این جلسه، که «لانس» مدیر پژوهشی دانشگاه نیز حضور داشت، طرفین با فعالیت‌های دو مجموعه آشنا شدند و برخی از زمینه‌های همکاری مورد تأکید قرار گرفت.
دانشگاه صحار، دانشگاهی نسبتاً بزرگ و معتبر و مورد حمایت دانشگاه کوینزلند استرالیا است و سه دانشکده دارد و به گفته الصوافی، نخستین دانشگاه خصوصی عمان به شمار می‌رود که مورد تأیید وزارت علوم جمهوری اسلامی ایران است.
برگزاری دوره‌های کوتاه‌مدت برای استادان دانشگاهی در ایران، اعزام طلاب المصطفی به صحار برای گذراندن دوره‌هایIT و زبان عربی، برگزاری دوره‌های مشترک در زمینه‌های مورد علاقه طرفین و همکاری در ایجاد دانشکده خاص از جمله راه‌های همکاری طرفین بود. 
در جلسه هیئت المصطفی در سفارت ایران، اعضای سفارت ایران بر حضور المصطفی در عمان تأکید داشته و آمادگی خود را برای همکاری اعلام کردند.
انتهای پیام/ج30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول