اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای شهر جنگل:

شهر جنگل نیازمند نگاه ویژه مسئولان است

خبرگزاری فارس: رئیس شورای شهر جنگل با بیان اینکه شهر جنگل 10 سال است که از روستا ارتقا یافته، گفت: این شهر از بسیاری از امکانات رفاهی و تفریحی و اداری از جمله استقرار ادارات محروم مانده است.

شهر جنگل نیازمند نگاه ویژه مسئولان است
به گزارش خبرگزاری فارس از رشتخوار، محمدطاهر صالحی ظهر امروز در جمع مسئولان رشتخوار، توجه به امر فرهنگ ترافیک و کنترل شهر به لحاظ راهنمایی و رانندگی را مورد تاکید قرار داد و اظهار داشت: شهر جنگل بیش از 10 هزار نفر جمعیت دارد و از داشتن راهنمایی و رانندگی محروم است و نیروی انتظامی این شهرستان باید در فکر استقرار این نهاد برای رفاه حال شهروندان باشد.
وی افزود: نصب علائم راهنمایی و رانندگی بیشتر و کنترل وسایل نقلیه و خودروها به‌ویژه در میدان‌‌ها و خیابان‌های اصلی از مولفه‌ها و فاکتورهای مهمی است که باید مورد عنایت نیروی انتظامی قرار گیرد.
وی به رشد سریع ساخت و ساز و جمعیت در این شهر اشاره کرد و گفت: این مسئله خود به خود ازدیاد رفت و آمد به شهر را در پی دارد و به لحاظ تامین امنیت، وظیفه نیروی انتظامی سنگین‌تر می‌شود.
این مسئول با تقدیر از تلاش‌های صورت گرفته در این شهر و تاکید بر تلاش بیشتر در این زمینه بیان داشت: دلاوران غیور نیروی انتظامی شبانه‌روز تلاش می‌کنند و در جای جای این کشور، مقابل اشرار و قاچاقچیان و کسانی که امنیت جامعه را به خطر می‌اندازند، مقاومت کرده و ایستادگی می کنند که اگر تلاش‌های شبانه‌روزی آنها نبود قطعا ما چنین آرامشی را نداشتیم.
این مسئول همچنین خواستار رفع مشکلات مسکن مهر در این شهر شد و گفت: هنوز مشکلات مسکن مهر در این شهر با توجه به تلاش‌های انجام شده باقی است.
انتهای پیام/ن۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول