اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با قول مساعد رئیس فدراسیون ژیمناستیک؛

کهگیلویه و بویراحمد صاحب پیست زمینی ژیمناستیک می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس فدراسیون ژیمناستیک گفت: نخستین پیست زمینی را که در فدراسیون خریداری کنیم به استان کهگیلویه و بویراحمد اختصاص می‌دهیم.

کهگیلویه و بویراحمد صاحب پیست زمینی ژیمناستیک می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، جعفر درویش‌زاده با سفر به استان کهگیلویه و بویراحمد صبح امروز از سالن‌های اختصاصی ژیمناستیک و فعالیت‌های این هیئت در شهرستان‌های یاسوج و دنا بازدید کرد.
رئیس فدراسیون ژیمناستیک که حضور مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد را در این بازدیدها در کنار خود داشت، امروز در جمع ورزشکاران و خانواده‌های نونهالان ژیمناست این استان گفت: در طول 25 بازدیدی که در دوران مدیریتم از استان‌های مختلف داشتم، استقبالی پرشورتر از ورزشکاران و والدین آن‌ها در رده‌های نونهالان از ژیمناستیک بیشتر این استان ندیدم.
وی بیان کرد: قول می‌دهم نخستین پیست زمینی را که در فدراسیون خریداری کنیم به استان مستعد کهگیلویه و بویراحمد اختصاص دهیم.
درویش‌زاده ادامه داد: استان کهگیلویه و بویراحمد به لحاظ داشتن استعدادها، استقبال نونهالان و سالن‌های مجهز در سطح بسیار خوبی است که باید بگوییم بدون شک عملکرد مدیرکل ورزش و جوانان این استان و هیئت ژیمناستیک آن موفق بوده است.
وی با بیان اینکه عملکرد شش ماهه هیئت ژیمناستیک این استان در فدراسیون بررسی شد، ادامه داد: تجهیز سالن اختصاصی ژیمناستیک مرکز این استان، به چاله ابر و امکانات قهرمانی این ورزش اقدام مثبتی بود که در مدیریت ورزشی کهگیلویه و بویراحمد محقق شد.
رئیس فدراسیون ژیمناستیک کشور،  تعداد ورزشکاران ساماندهی شده در کهگیلویه و بویراحمد در این رشته را 2هزار و 600 نفر اعلام و تاکید کرد: ژیمناستیک یک ورزش پایه‌ای بوده که این استقبال والدین خردسالان و برنامه‌های مدیریت ورزش و هیئت ژیمناستیک ما را به آینده درخشان این رشته ورزشی در استان کهگیلویه و بویراحمد امیدوار کرده است.
وی اذعان داشت: به دلیل فعالیت بسیار خوب هیئت ژیمناستیک در کهگیلویه و بویراحمد در اولین فرصت آلکان مدرس معروف جهانی در رشته ایروبیک ژیمناستیک را برای ارتقای دانش مربیان و ورزشکاران، به این استان می‌آوریم تا با برگزاری کلاس‌های آموزشی زمینه شکوفایی استعدادها و تقویت ورزشکاران و مربیان در کهگیلویه و بویراحمد فراهم شود.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول