اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده نیروی انتظامی گچساران خبر داد:

کشف 31 کیلو تریاک در گچساران

خبرگزاری فارس: فرمانده نیروی انتظامی گچساران از کشف 31 کیلو و 600 گرم تریاک از قاچاقچیان مواد مخدر در این شهرستان خبر داد.

کشف 31 کیلو تریاک در گچساران
سید قدرت‌الله بیعت‌اصل امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار داشت: با انجام کار اطلاعاتی مستمر و مفید و به‌کارگیری منابع و مخبرین محلی پرسنل نیروی انتظامی متوجه فعالیت گسترده یک باند تهیه و توزیع مواد مخدر شدند.
وی افزود: اعضای این باند در سطح چند استان و شهرستان به تهیه و توزیع مواد مخدر می‌پرداختند.
فرمانده انتظامی گچساران بیان کرد: به محض اطلاع از ورود مقادیری مواد مخدر به کهگیلویه و بویراحمد، پرسنل نیروی انتظامی با تدابیر لازم و شناسایی محل تردد آنان در یک نقطه مشخص مستقر شدند.
بیعت‌اصل ادامه داد: ضمن انجام تور ایست و بازرسی به‌منظور متوقف کردن آنان، متهمان با حمله مسلحانه با مأموران نیروی انتظامی درگیر شدند.
وی با اشاره به کشف 31 کیلو و 600 گرم مواد مخدر از نوع تریاک از این متهمان گفت: در این راستا دو دستگاه خودرو توقیف و یکی از متهمان نیز کشته شد.
بیعت‌اصل با بیان اینکه در اقدامی دیگر از سوی مأموران یگان امداد شهرستان مقادیری محموله قاچاق کشف شد، ابراز داشت: از این متهمان، سه دستگاه خودرو، 128 کیسه برنج 10 کیلویی، 18 کیلو 540 گرم پودر بدنسازی و سه دستگاه تلویزیون ال‌سی‌دی 42 اینچ و 46 اینچ به ارزش ریالی 80 میلیون ریال کشف شد.
فرمانده نیروی انتظامی گچساران خاطرنشان کرد: مأموران کلانتری 12 گچساران در اجرای طرح جمع‌آوری تجهیزات ماهواره‌ای با هماهنگی مقام قضایی از پشت‌بام یکی آپارتمان‌های گچساران 15 عدد دیش ماهواره به‌ همراه 20 ال‌ام‌بی جمع‌آوری کردند.
بیعت‌اصل خاطرنشان کرد: ماهواره کانال ورودی توهمات شیطانی بوده که جامعه ما در این عرصه وارد شده است.
وی تصریح کرد: خانواده‌ها ماهواره را برای تفریح استفاده می‌کنند و به همین دلیل گردانندگان ماهواره ناخودآگاه بینندگان خود را به سمت خواسته‌های خود می‌کشانند.
بیعت‌اصل ادامه داد: یک ساعت تماشای ماهواره، معادل یک ساعت خو‌ گرفتن با فرهنگ بیگانه و دورشدن از فرهنگ اصیل ایرانی و اسلامی است.
فرمانده نیروی انتظامی گچساران با هشدار نسبت به آثار مخرب ماهواره بر قدرت تمرکز و انسجام فکری و روحی دانش‌آموزان گفت: آشفتگی ذهنی، فزون خواهی، ترویج بی‌بند و باری جنسی، بلوغ زودرس در نوجوانان و عادی سازی گناه از مهمترین ضررهای استفاده از ماهواره‌ها است.
بیعت‌اصل از خانواده‌ها خواست نسبت به خطرات و زیان‌های استفاده از ماهواره آگاه باشند و از دستگاه‌های فرهنگی در گچساران خواست تا در زمینه اجتناب خانواده‌ها از نصب ماهواره در منازل خود برنامه‌های فرهنگی مؤثری داشته باشند.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول