اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه آزاد قزوین:

دانشجویان بیشترین نقش را در توسعه کشور دارند

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه آزاد قزوین گفت: دانشجویان بیشترین تأثیر را در توسعه کشور دارند و آینده میهن اسلامی با وجود تلاش‌های آنها رقم می‌خورد.

دانشجویان بیشترین نقش را در توسعه کشور دارند
به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد قزوین، مرتضی موسی‌خانی در چهارمین همایش روبوکاپ که در سالن آمفی‌تئاتر علامه رفیعی این دانشگاه برگزار شد، بیان کرد: دانشجویان این دانشگاه همیشه افتخارآفرین بودند و از اینکه محققان و پژوهشگران جوان مرکز MRL هرساله در مسابقات جهانی ضمن کسب افتخارات سبب به اهتزاز درآمدن پرچم کشور عزیزمان در عرصه‌های جهانی می‌شوند؛ افتخار کرده و بر خود می‌بالم.
وی ادامه داد: پیامبر گرامی اسلام (ص) فرمودند: بهترین مردم سودمندترین آنها هستند پس
ما باید از خود بپرسیم که برای چه به دنیا آمده‌ایم و چرا زندگی می‌کنیم و باید سعی کنیم در جامعه موثر باشیم همانطور که امام (ره) فرمودند «سرنوشت یک جامعه در دانشگاه تعیین می‌شود» و دانشجویان بیشترین تأثیر را در توسعه کشور دارند و آینده میهن اسلامی با وجود تلاش‌های آنها رقم می‌خورد.
رئیس دانشگاه آزاد قزوین با اشاره به اهمیت پژوهش اضافه کرد: اگر پژوهش و تحقیق را از دانشگاه بگیریم دیگر نمی‌توان گفت که در دانشگاه دانشجو داریم بلکه دانشجو تبدیل به یک دانش‌آموز در سطح پیشرفته می‌شود.
وی توضیح داد: شرکت‌های موفق چشم‌اندازشان تأثیرگذاری در جامعه و خدمت به بشریت است پس می‌توان با متفاوت اندیشیدن و وقف کردن زندگی برای رسیدن به یک هدف ارزشمند، انسان تأثیرگذاری بود.
موسی خانی تأکید کرد: با حمایت‌های امام (ره)، مقام معظم رهبری، آیت‌الله هاشمی رفسنجانی و ریاست دانشگاه آزاد، در حال حاضر دانشگاه آزاد جایگاه خوبی در کشور برای امکان تحصیل همه فرزندان ایرانی فراهم کرده است و باید به واسطه وجود استعدادهای فراوان در کشور از این ظرفیت‌ها در راستای پیشبرد ایران استفاده کرد.
وی یادآور شد: راه‌اندازی مرکز رشد واحد فناور، مراکز تحقیقاتی، امکان ادامه تحصیل در مقاطع بالاتر، حمایت از چاپ مقالات در نشریات معتبر علمی جهان، تخفیف در شهریه و امکان ادامه تحصیل در دانشگاه‌های معتبر دنیا از جمله حمایت‌هایی است که دانشگاه آزاد قزوین از محققان و پژوهشگران نخبه انجام می‌دهد و همه بسترهای لازم در این دانشگاه برای تربیت انسان‌های تأثیرگذار وجود دارد.
در ادامه این مراسم سرپرستان لیگ‌های مختلف به معرفی لیگ خود، کاربرد و افتخارات کسب شده در مسابقات مختلف پرداختند.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول