اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در پایانه بار سمنان؛

سامانه "درگاه ملی بار" راه‏اندازی شد

خبرگزاری فارس: سامانه درگاه ملی بار برای نخستین بار در پایانه بار سمنان راه‏اندازی شد.

سامانه "درگاه ملی بار" راه‏اندازی شد
به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، عصر امروز با حضور معاون برنامه‏ریزی استاندار سمنان و مدیرکل فن‏آوری اطلاعات سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‏ای و جمعی از مسئولان و کارشناسان ستادی و استانی و اعضای مجمع تشکل‏های صنفی حمل و نقل جاده‏ای استان سمنان، سامانه درگاه ملی بار به صورت آزمایشی راه‏اندازی شد.
فرامرز مداح، مدیرکل دفتر فن‏آوری اطلاعات سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‏ای اجرای این طرح را گامی بسیار مهم در راستای افزایش بهره‏وری در حمل و نقل جاده‏ای دانست.
وی تصریح کرد: تمام پایانه‏های دولتی بار تا پایان امسال به سامانه درگاه ملی بار مجهز می‏شوند.
مداح گفت: ایجاد درگاه ملی بار درکشور تاثیر بسیار زیادی در کاهش سوخت، زمان سفر، هزینه جابه‏جایی، افزایش ظرفیت و حذف یک‏سر خالی ناوگان بار خواهد داشت.
مدیرکل دفتر فن‏آوری اطلاعات سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‏ای با بیان اینکه این درگاه الکترونیکی و اطلاع‏رسانی است، اضافه کرد: اطلاعات مربوط به صاحبان کالا، رانندگان ناوگان باری، شرکت‏های حمل و نقل بار، متصدیان بارگیری، میزان بار، بار مورد نیاز و سایر اطلاعات در این سامانه توزیع می‏شود.
وی به راه‏اندازی شش درگاه ملی بار در شش پایانه بار در استان‏های مختلف کشور اشاره کرد و گفت: تاکنون بیش از 800 شرکت حمل و نقل بار به این سامانه پیوسته‏اند.
انتهای پیام/‌ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول