اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون راهداری راه و ترابری جنوب سیستان و بلوچستان خبر داد:

اجرای عملیات راهداری در جنوب سیستان و بلوچستان

خبرگزاری فارس: معاون راهداری راه و ترابری جنوب سیستان و بلوچستان گفت: عملیات راهداری در جنوب سیستان‌و‌بلوچستان در حال انجام است.

اجرای عملیات راهداری در جنوب سیستان و بلوچستان
ابراهیم جاوشیری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار داشت: در راستای حفظ و نگه‌داری راه‌ها، برقراری ترافیک روان و افزایش ضریب ایمنی محورهای جنوب سیستان و بلوچستان، عملیات راهداری و لکه‌گیری محورها در حال انجام است.
وی افزود: با توجه به شرایط آب و هوایی جنوب سیستان و بلوچستان در مقایسه با سایر استان‌ها فعالیت‌های مضاعفی برای حفظ و نگه‌داری راه‌ها، ترمیم و لکه‌گیری روکش اسفالت‌ها در محورهای اصلی و فرعی در حال انجام است.
وی بیان کرد: از ابتدای سال‌جاری تاکنون عملیات لکه‌گیری 88 هزار متر مربع از راه‌های اصلی و فرعی جنوب استان در راستای افزایش ضریب ایمنی محورها انجام شده است.
جاوشیری تصریح کرد: تسطیح حریم قانونی به میزان 3 میلیون و 881 هزار و 900 متر مربع، 159 هزار و 550 متر مکعب ریزش‌برداری، 3 هزار و 527 کیلومتر موج تراشی، ترمیم 10 دستگاه ابنیه فنی کوچک و بزرگ، 11 هزار و 420 متر مکعب گابیون چینی و 131 هزار و 260 متر اصلاح قنو از مهم‌ترین اقدامات انجام شده در حوزه راهداری جنوب سیستان و بلوچستان است.
وی سالم نگه داشتن رویه آسفالت را به منظور ایمن‌سازی حمل و نقل جاده‌ای همراه با نصب علائم جاده‌ای از مهم‌ترین اهداف این اداره کل عنوان کرد و گفت: عملیات مستمر راهداری در سطح راه‌های سیستان و بلوچستان در حال اجرا است و نیروهای راهداری به صورت شبانه‌روزی تلاش خود را در زمینه ایمنی محورها و تردد روان هموطنان انجام می‌دهند.
معاون راهداری راه و ترابری جنوب سیستان و بلوچستان تصریح کرد: بالغ بر 22 میلیارد تومان اعتبار راهداری در سال‌جاری است که برای انجام عملیات راهداری هزینه خواهد شد.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول