اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه ایلام:

برپایی همایش‌های ملی در دانشگاه ایلام ضرورت دارد

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه ایلام گفت: برپایی همایش‌های ملی در دانشگاه ایلام ضرورت دارد.

برپایی همایش‌های ملی در دانشگاه ایلام ضرورت دارد
طاهر علی‌محمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ایلام اظهار داشت: یکی از سیاست‌های کلی مدیریت دانشگاه ایلام برگزاری همایش‌های ­ملی و بین‌المللی با مضامین ­فرهنگی، علمی و سیاسی است.
وی ادامه داد: برپایی این نوع همایش‌ها سبب افزایش سطح علمی، فرهنگی و تعمیق بنیان‌های فکری­ اعضای هیئت علمی، دانشجویان و مجموعه کارکنان دانشگاه می‌شود.
این مسئول اضافه کرد: افزون بر این در سطح جامعه نیز تأثیرگذاری مثبتی داشته که دانشگاه ایلام به این مهم توجه دارد.
علی‌محمدی تصریح کرد: توسعه و پیشرفت دانشگاه با همه معنایی که دارد منتج به توسعه استان خواهد شد و این امر با تغییر نگرش‌ها، کیفی کردن مدیریت‌ها، توانمندسازی منابع انسانی جامعه و مواردی از این دست حاصل خواهد شد و ­برگزاری این نوع همایش‌ها ما را به این اهداف نزدیک خواهد کرد.
رئیس دانشگاه ایلام گفت: برای نخستین‌بار است که در استان و دانشگاه همایشی در سطح بین‌المللی برگزار می‌شود که نقطه عطفی برای برگزاری چنین همایش‌هایی در این سطح خواهد بود.
وی ادامه داد: با توجه به اهمیت آشنایی و تسلط بر زبان‌های خارجی برای تأثیرگذاری مثبت و مفید بر سایر فرهنگ‌ها و ملل و ضرورت تعامل با آنها باید شرایطی را ایجاد کرد که عموم جامعه مخصوصا جوانان به اهمیت این قضیه پی برده و به سوی آن گرایش پیدا کنند.
این مسئول اضافه کرد: دولت‌مردان توجه‌شان به موضوع زبان و اهمیت فراگیری و گسترش آن در سطح جامعه بیشتر شده و برای برنامه‌ریزی دقیق‌تر در امر آموزش زبان و بازنگری در روش‌های فراگیری آن کمر همت ببندند.
علی‌محمدی تصریح کرد: اکنون که نظام مقدس اسلامی درگیر جنگ نرمی است که با همه پیچیدگی‌هایش از سوی دشمنان برنامه‌ریزی و پیگیری می‌شود، آشنایی کافی با زبان انگلیسی و سایر زبان‌ها می‌تواند ما را در مقابله با آن کمک کند.
رئیس دانشگاه ایلام گفت: برای فهم و درک فتنه‌ها و تهدیدهای خارجی و خنثی کردن توطئه‌ها و برنامه‌ریزی‌های شیطانی آنان نیازمند به آشنایی با زبان مورد استفاده آنان هستیم.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول