اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر اجرایی کنفرانس ملی آموزش زبان انگلیسی ایلام خبر داد:

ارائه 200 مقاله به کنفرانس ملی زبان انگلیسی در ایلام

خبرگزاری فارس: دبیر اجرایی کنفرانس ملی آموزش زبان انگلیسی ایلام از ارائه 200 مقاله به کنفرانس ملی زبان انگلیسی در ایلام خبر داد.

ارائه 200 مقاله به کنفرانس ملی زبان انگلیسی در ایلام
به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، رضا خانی ظهر امروز در حاشیه برپایی این کنفرانس اظهار داشت: این 200 مقاله به صورت پوستر و کارگاه به کنفرانس ملی زبان و ادبیات انگلیسی در ایلام ارائه شده است.
وی ادامه داد: مقالات ذکر شده شده توسط دانشجویان داخلی و خارجی به کنفرانس ملی زبان و ادبیات انگلیسی ارائه شده است.
این مسئول اضافه کرد: در این کنفرانس دو روزه آخرین دستاوردهای علوم مرتبط با آموزش زبان و ادبیات انگلیسی با حضور اساتید و دانشجویان این رشته در دانشگاه ایلام بررسی می‌شود.
خانی تصریح کرد: همچنین در این کنفرانس دانشجویان سراسر کشور و برخی میهمانان خارجی مقالاتی با موضوعات آموزش زبان انگلیسی، استفاده از تکنولوژی آموزش زبان، ارزشیابی، روان‌شناسی، جامعه شناسی، فلسفه و ترجمه زبان ارائه کردند.
دبیر اجرایی کنفرانس ملی آموزش زبان انگلیسی ایلام گفت: کنفرانس ملی و بین‌المللی آموزش زبان انگلیسی به همت دانشگاه ایلام برگزار شده است.
خانی افزود: برای اجرا و برپایی این کنفرانس از هفته‌های گذشته برنامه‌ریزی‌های مختلفی با همکاری صمیمانه دانشگاه ایلام تدوین شده است.
این مسئول اضافه کرد: مقامات اجرایی استان و صاحب‌نظران، اساتید داخلی و خارجی میهمان کنفرانس ملی و بین‌المللی آموزش زبان انگلیسی هستند.
دبیر اجرایی کنفرانس ملی آموزش زبان انگلیسی ایلام گفت: کنفرانس ملی و بین‌المللی آموزش زبان انگلیسی طی روزهای پنج‌شنبه و جمعه در دانشگاه ایلام برپا است.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول