اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون طلاب مرکز مدیریت حوزه علمیه اصفهان:

483 طلبه با تحصیلات دانشگاهی در حوزه پذیرفته شدند

خبرگزاری فارس: معاون امور مدارس و طلاب مرکز مدیریت حوزه علمیه اصفهان، از پذیرش 483 طلبه با تحصیلات دانشگاهی در این حوزه در سال جدید خبر داد.

483 طلبه با تحصیلات دانشگاهی در حوزه پذیرفته شدند
به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل سایت حوزه علمیه، حجت‌الاسلام مجید جلالی اظهار داشت: فعالیت‌های مدارس علمیه اصفهان در مقاطع تحصیلی و در بخش‌های مختلف در حال اجرا است.
وی با اشاره به اینکه پذیرش حوزه علمیه استان اصفهان تا 20 تیرماه اعلام شده بود، افزود: به دلیل استقبال کم‌نظیر داوطلبان این مهلت تا تاریخ 21 مرداد ماه سال‌ جاری تمدید شد.
معاون امور مدارس و طلاب مرکز مدیریت حوزه علمیه اصفهان گفت: طلاب پذیرش شده در سال تحصیلی 91-90 که از تاریخ 12شهریورماه سال تحصیلی خود را آغاز کردند به یک هزار و 520 نفر رسید که از این تعداد 483 نفر آنها دارای تحصیلات دانشگاهی هستند.
وی در ادامه تصریح کرد: توزیع بن کارت کتاب، کارت خرید کتاب برای طلاب پایه اول، پرداخت هدیه ازدواج، وام ودیعه مسکن، وام طرح ادیب و اسکان طلاب در هتل کریمه اهل بیت (ع) قم که تا پایان سال نیز ادامه دارد، از جمله فعالیت‌های این معاونت است.
جلالی بیان داشت: درخواست معافیت تحصیلی از نظام وظیفه برای 4هزار و 350 نفر و معرفی اشتغال به تحصیل به نظام وظیفه برای دریافت کارت معافیت دائم برای 830 نفر از طلاب و نیز صدور 6هزار کارت شناسایی جدید و تمدید سایر کارت‌ها از دیگر فعالیت‌های این معاونت محسوب می‌شود.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول