اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی خبرداد:

احداث 120 هزار متر مکعب مخازن جدید آب در آذربایجان‌شرقی

خبرگزاری فارس: مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی گفت: در حال حاضر در شرکت آب و فاضلاب استان بیش از 120 هزار متر مکعب مخازن جدید در دست احداث است.

احداث 120 هزار متر مکعب مخازن جدید آب در آذربایجان‌شرقی
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب آذربایجان‌شرقی، رضا پوررجب اظهار داشت: بر اساس مطالعات انجام یافته و برای تحقق و اجرای طرح‌های انتقال، ذخیره‌سازی و توزیع آب شرب بهداشتی و متعادل‌سازی فشار شبکه در بین مشترکان احداث مخازن ذخیره آب از ضروریات بوده و این امر در اکثر شهرهای استان اجرا شده و یا در دست احداث است.
وی افزود: با اجرای خط انتقال آبرسانی و تمهیدات اتخاذ شده از جمله مطالعات طرح اضطراری در کلانشهر تبریز، حفر چاه‌های جدید در برخی شهرهای استان و اسید‌شویی و لایروبی قنوات و چاه‌های موجود در حال حاضر مشکلی در زمینه قطعی و کمبود آب در هیچ‌یک از شهرهای استان وجود نداشته و تامین و توزیع آب موردنیاز برای جریان یافتن فعالیت‌های روزمره شهروندان با همت و تلاش شبانه‌روزی پرسنل شرکت آب و فاضلاب استان در حال انجام است. 
پوررجب گفت: این میزان معادل 2 میلیون و 807 هزار و 500 نفر است که از طریق واگذاری بیش از 900 انشعاب آب در 57 شهر زیرپوشش آب آشامیدنی قرار گرفته است.
مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان‌شرقی تصریح کرد: 51.3 درصد جمعیت شهری در آذربایجان‌شرقی نیز از سامانه جمع‌آوری و دفع بهداشتی فاضلاب‌های خانگی بهره‌مند هستند که این میزان رقمی بیش از 453 هزار فقره انشعاب فاضلاب را شامل می‌شود.
مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان‌شرقی ادامه داد: تامین آب شرب بهداشتی شهروندان در اولویت کاری این شرکت است و در این راستا مطالعات مشخصی برای تامین آب موردنیاز مشتریان در تمام شهرهای زیرپوشش خدمات انجام شده است. 
حجم مخازن واقع در مدار بهره‌برداری در استان به مقدار 856 هزار متر مکعب بوده و به مقدار 120 هزار و 500 متر مکعب در حال احداث است.
انتهای پیام/ح30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول