اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست آتش‌نشانی خرمشهر خبر داد:

آتش‌سوزی در مخزن صابون‌سازی خرمشهر

خبرگزاری فارس: سرپرست آتش‌نشانی و خدمات ایمنی خرمشهر از آتش‌سوزی در یکی از مخازن صابون‌سازی در این شهرستان خبر داد.

آتش‌سوزی در مخزن صابون‌سازی خرمشهر
 محمدعلی گله‌داری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در خرمشهر اظهار داشت: روز گذشته این سازمان از آتش‌سوزی در یکی از مخازن صابون‌سازی شهرستان مطلع شده و پس از آن نیرو‌ها فوراً به محل اعزام شدند.
وی افزود: آتش به سرعت مهار شده و کسی آسیب جدی ندید.
سرپرست آتش‌نشانی و خدمات ایمنی خرمشهر با اشاره به علت آتش‌سوزی تصریح کرد: علت این حادثه عدم‌رعایت نکات ایمنی و بی‌احتیاطی در این بخش بوده است.
وی با بیان اینکه امیدواریم با رعایت نکات ایمنی دچار اتفاقاتی این‌چنینی نشویم خاطرنشان کرد: کادر آتش‌نشانی شهرستان همه تلاش خود را در راستای خدمت‌رسانی بهینه به شهروندان انجام می‌دهد.
گله‌داری با اشاره به اینکه توسعه شهرها و افزایش جمعیت آنها نیازها و مطالبات جدیدی را ایجاد و به موازات آن خطرات بسیاری را متوجه ساکنان شهرها کرده و این روند ضرورت توجه به حفظ و ارتقا سطح ایمنی شهرها را دو چندان می‌کند، اضافه کرد: در سال ‌جاری و با پیگیری‌های انجام شده یک دستگاه خودرو اطفای حریق و یک دستگاه خودرو امداد و نجات توسط شهرداری خریداری شد.
وی تصریح کرد: با توجه به اینکه در حال حاضر حجم پروژه‌های آپارتمان‌‌سازی در خرمشهر روبه افزایش است، خودروی پله‌دار نداریم و در همین راستا درخواست‌ها و مکاتباتی با شهرداری داشتیم که امیدواریم با همکاری مسئولان محقق شود.
سرپرست اداره آتش‌نشانی و خدمات ایمنی خرمشهر با بیان اینکه شهروندان خرمشهری همواره با این سازمان همکاری مطلوبی در راستای رعایت نکات ایمنی داشته‌اند، گفت: امیدواریم این همکاری همچنان تداوم یابد.
وی با اشاره به اینکه در سال‌گذشته ۴۳۱ مورد عملیات اطفای حریق و امداد، ارائه آموزش ایمنی به دانش‌آموزان ۴۲۶ مورد، بازدید از واحدهای صنفی ۲۴۰ مورد، آموزش ایمنی به ادارات و سازمان‌های دولتی ۱۴ مورد و ۸۳۲ مورد ایمن‌سازی ساختمان‌ها انجام شده است، گفت: شهروندان می‌توانند در صورت بروز حوادث ناگوار مراتب را سریعاً به آتش‌نشانی شهرستان اطلاع داده و یا با شماره تلفن 125 تماس حاصل کنند.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول