اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بخشدار بلبان‌‌آباد خبرداد:

بهره‌مندی 91 درصد از روستاهای بلبان‌آباد از گاز طبیعی

خبرگزاری فارس: بخشدار بلبان‌‌آباد از بهره‌مندی بیش از 91 درصد از روستاهای این شهر از نعمت گاز طبیعی خبرداد.

بهره‌مندی 91 درصد از روستاهای بلبان‌آباد از گاز طبیعی
به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، محمد محمدی صبح امروز در دیدار فرماندار دهگلان با مردم بلبان‌آباد که در مسجد جامع این شهر برگزار شد، اظهار داشت: در سایه توجه نظام مقدس جمهوری اسلامی و سفرهای هیئت دولت به ویژه سفر تاریخی مقام معظم رهبری به کردستان شاهد توسعه و آبادانی بیش از پیش این شهر هستیم.
وی افزود: به برکت سفر تاریخی مقام معظم رهبری 91 درصد از روستاهای این شهر از نعمت گازطبیعی بهره‌مند هستند و امیدواریم با تلاش بیش از پیش مسئولان و فعالان این عرصه شاهد تحقق صد در صدی گازرسانی به روستاهای این شهر باشیم.
بخش‌دار بلبان‌آباد افزایش سه برابری اعتبارات این بخش، اختصاص 20 میلیارد اعتبارات از محل سفر تاریخی مقام معظم رهبری، گازرسانی به 37 روستای بخش، اجرای هفت پروژه هادی روستایی، ساخت چهار فضای ورزشی رو باز، احداث پارک کودک شهر بلبان آباد و افزایش سه برابری اعتبارات از جمله برکات سفر تاریخی مقام معظم رهبری به کردستان است.
رئیس شورای بخش بلبان‌آباد نیز در این دیدار به راکد بودن طرح‌های هادی در این بخش اشاره کرد و افزود: نبود کشیک 24 ساعته تاکسی‌های بین شهری و روستایی با توجه به نیازهای مردم، نداشتن راه مناسب روستایی و کمبود آب شرب روستایی در روستاهای قربلاغ، پنجه و روستای سرواله را از مشکلات عمده این بخش برشمرد.
ابراهیم مفاخری در ادامه خواستار تسریع در ساخت سد سورال با توجه به زمینه‌های مساعد در دشت‌های سورال و گزگزاره شد.
امام جمعه بلبان‌آباد نیز در این دیدار از اسلام به عنوان دین همیشه پیروز نام برد و اظهار داشت: ترفند‌های بی‌شمار دشمنان در قبل از پیروزی انقلاب به منظور از بین بردن ارزش‌های دین اسلام با پیروزی انقلاب بی‌‌نتیجه ماند.
به گفته ماموستا علی محمدی، پیروزی انقلاب اسلامی به عنوان یک انقلاب و نهضت الهی و مردمی دست پلید دشمنان از ارزش‌های الهی اسلام در ایران را کوتاه و موجب احیای دوباره آنها شد.
وی با بیان اینکه بی‌بندباری، فساد، دزدی، فقر و محرومیت، بی‌حجابی و تجاوز به حقوق دیگران با تشکیل انقلاب اسلامی در کشور ریشه‌کن شد، خاطرنشان کرد: راهنمایی‌های الهی امام راحل و تبعیت مردم همیشه در عرصه ایران اسلامی از این رهبر فرزانه انقلابی را در این کشور به پیروزی رساند که بیداری جهانی را زمینه‌ساز شده است.
محمدی تصریح کرد: امروز با گذشت بیش از 32 سال از پیروزی این انقلاب الهی آثار و برکات آن در سراسر کشور به زیبایی نمایان و هر روز بر اقتدار و بالندگی کشور افزوده می‌شود.
امام جمعه بلبان‌‌آباد با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران ثمره ایثار و از خودگذشتگی هزاران شهید گلگون کفن است، خاطرنشان کرد: پاسداری و حراست از انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن وظیفه‌ای دینی و شرعی است.
وی در پایان خطاب به مدیران و مسئولان گفت: برای ادای دین خود به امام و شهدا باید در راستای توسعه، آبادانی و اقتدار بیش از پیش انقلاب و کشور هر انچه را در توان دارید در طبق اخلاص بگذارید.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول