اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار قروه اعلام کرد:

اختصاص 48 میلیارد ریال اعتبار به شهرداری قروه

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان قروه از اختصاص 48 میلیارد ریال اعتبار به شهرداری قروه در سال جاری خبر داد.

اختصاص 48 میلیارد ریال اعتبار به شهرداری قروه
به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، نادر فخری صبح امروز در بازدید از طرح‌های عمران شهری قروه خواستار تخصیص اعتبارات جهشی برای اجرای طرح‌های عمرانی این شهر شد.
وی در ادامه با نامطلوب خواندن وضعیت معابر و پیاده‌روهای شهر قروه به دلیل فرسودگی افزود: در حال حاضر شهرداری قروه فاقد اعتبار کافی است و بهبود وضعیت معابر و خدمات شهری به دلیل محدودیت منابع داخلی نیازمند اختصاص اعتبارات ویژه استانی است.
فرماندار شهرستان قروه در ادامه از خدمات شهردار قروه در زمینه ارائه خدمات مطلوب در طول مدت انتصاب وی به این سمت قدردانی کرد و لزوم خدمت‌رسانی بیشتر را یادآور شد و افزود: امسال 48 میلیارد ریال اعتبار به شهرداری اختصاص یافته که دو طرح توسعه مجموعه تفریحی سراب با 70 درصد پیشرفت فیزیکی و ساماندهی ورودی قروه با این اعتبار در حال اجراست.
فخری در ادامه مدیریت شهری را هدایتگر فعالیت دیگر ارگان‌های خدمات‌رسان عنوان کرد و گفت: مردمی بودن و برای مردم خدمت کردن وظیفه تمامی مسئولان است. 
وی با اشاره به اینکه شهر قروه نیازمند تلاش بیشتر برای عمران و آبادانی است، افزود: باید با مدیریتی ارزشمند و متناسب در عمران و خدمات شهری، شهر قروه الگویی برای سایر شهرها شود.
فرماندار قروه با اشاره به اختصاص اعتبارات مطلوب به شهرداری قروه در سال جاری گفت: سال گذشته 46 میلیارد ریال اعتبار به شهرداری قروه اختصاص یافت که تمامی آن جذب شده است.
شهردار قروه نیز در این بازدید با اشاره به کمبود اعتبارات شهرداری این شهر بیان داشت: در طول این مدت عملیات زیرسازی چهار کیلومتر و آسفالت 20هزار مترمربع از معابر این شهر از منابع داخلی شهرداری اجرا شده است.
درویش‌قادری اضافه کرد: برای اجرای این طرح‌ها 6 میلیارد و 350 میلیون ریال اعتبار هزینه خواهد شد.
وی خواستار تخصیص اعتبار مناسب برای ساماندهی خدمات شهری در شهر قروه شد و گفت: برای اجرای این طرح‌ها حداقل به 100 میلیارد ریال اعتبار نیاز است.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول