اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار آمل خبر داد:

دریافت ورودی از مسافران در محور هراز

خبرگزاری فارس: فرماندار آمل گفت: دریافت ورودی از مسافران در محور هراز پیگیری می‌شود.

دریافت ورودی از مسافران در محور هراز
به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، یدالله اکبرزاده ظهر امروز در بازدید خبرنگاران از پروژه‌های محور هراز که با حضور مدیرکل راه‌ و ترابری مازندران صورت گرفت، با اشاره به اینکه دریافت ورودی از مسافران در ورودی‌های استان مازندران از مطالبات استانی است، اظهار داشت: این امر موجب توسعه زیرساخت‌های گردشگری در منطقه می‌شود.
وی با بیان اینکه در امر راه‌سازی، پروژه‌های محور هراز نیازمند نگاه ویژه‌ ملی است، گفت: تمامی ظرفیت‌های استانی و شهرستانی برای اتمام این پروژه آمادگی کامل دارند.
اکبرزاده با اشاره به اینکه برطرف کردن گره‌های ترافیکی در حوزه شهرستان در حال پیگیری است، افزود: با توجه به اهمیت این پروژه در کوتاه کردن زمان دسترسی به مرکز کشور، پایان اتمام آن در زمان‌بندی اعلام شده می‌تواند تاثیر مهمی داشته باشد.
وی با اعلام اینکه محور هراز یک راه ارتباطی ملی و بین‌المللی است و به یک شهرستان تعلق ندارد، تصریح کرد: باید تمام سازوکارها برای اتمام این پروژه به کار گرفته شود.
فرماندار آمل با تاکید بر اینکه معضلات ترافیک، زیست‌ محیطی و سوخت از دلایل اهمیت این پروژه است، بیان داشت: این امر می‌تواند در پروژه‌ راهسازی یک دغدغه جدی به شمار رود.
وی با بیان اینکه تامین شدن اعتبار مورد نیاز پیمانکاران می‌تواند در سرعت اجرای پروژه موثر باشد، گفت: نگاه کند شدن اجرای این پروژه نگران‌کننده است.
اکبرزاده با اشاره به اینکه پیش‌بینی می‌کنیم برای اتمام این پروژه 500میلیارد تومان اعتبار مورد نیاز باشد، اذعان داشت: یک سوم از مسافران ورودی به مازندران از مسیر هراز صورت می‌گیرد.
وی با اعلام اینکه از زمان آغاز اجرای این پروژه تلفات جانی در این محور به حداقل رسیده است، افزود: امیدواریم روند کاهش تصادفات در این مسیر به صفر نیز برسد.
دومین سفر خبرنگاران استان مازندران به منظور بازدید از پروژه‌های محور هراز از صبح امروز به مدت یک روز در این مسیر انجام شد.
انتهای پیام/ص30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول