اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی رباط کریم خبر داد:

کشف کارگاه تهیه روغن خوراکی غیرمجاز در رباط کریم

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی شهرستان رباط کریم از کشف یک کارگاه تهیه و تولید روغن خوراکی غیرمجاز در این شهرستان خبر داد.

کشف کارگاه تهیه روغن خوراکی غیرمجاز در رباط کریم
به گزارش خبرگزاری فارس از رباط کریم به نقل از ستاد اطلاع رسانی فرماندهی نیروی انتظامی استانهای تهران و البرز، علی حسن آبادی اظهار داشت: ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی شهرستان رباط کریم موفق به کشف یک کارگاه تهیه و تولید روغن خوراکی غیر مجاز و دستگیری دو نفر در این رابطه شدند.
وی گفت: در پی دریافت اخباری مبنی بر فعالیت یک کارگاه تهیه و توزیع روغن خوراکی غیرمجاز در گلستان رباط کریم ماموران پلیس آگاهی شهرستان رباط کریم پیگیری موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.
این مسئول افزود: ماموران بلافاصله با انجام تحقیقات میدانی و دریافت اطلاعات محلی، کارگاه مورد نظر را شناسایی و مشخص شد که صاحب کارگاه به صورت غیر بهداشتی اقدام به تولید روغن مایع خوراکی غیر مجاز به صورت گسترده می‌کند.
حسن‌آبادی ادامه داد: ماموران پس از اطمینان از صحت و سقم موضوع با هماهنگی مقام قضائی در یک عملیات غافلگیرانه وارد کارگاه شده و تعداد دو نفر را حین تولید روغن و مواد خوراکی دستگیر کردند.
وی تصریح کرد: در بازرسی از محل کارگاه تعداد زیادی کارتن روغن، لواشک، دو دستگاه همزن خمیر، قالب‌های پلاستیکی و لیبل‌های کارخانجات مختلف، قالب‌های مختلف تهیه لواشک و مقادیری محلول شبیه به روغن مایع کشف و ضبط شد.
فرمانده انتظامی شهرستان رباط کریم در پایان گفت: صاحب کارگاه در بازجویی ماموران به جرم خود اعتراف کرده و اذعان داشت که از یک سال و نیم قبل با پیشنهاد یکی از دوستانم با آب کردن چربی مرغ اقدام به تهیه روغن مایع تقلبی کرده و با تهیه لیبل از چاپخانه و کارتن‌های روغنی از ضایعاتی‌ها و ظروف روغن آنها را تهیه و آماده و سپس به وسیله یک‌دستگاه خودرو وانت پیکان آنها را در تهران به فروش می‌رساندیم.
متهمان دستگیر شده پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول