اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سطح کشوری صورت می‌گیرد؛

برگزاری مسابقات تکواندو در آران و بیدگل

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت تکواندوی آران و بیدگل از برگزاری دور برگشت مسابقات لیگ کشوری تکواندو، با عنوان جام نقش جهان در این شهرستان خبر داد.

برگزاری مسابقات تکواندو در آران و بیدگل
به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان به نقل از روابط‌عمومی اداره تربیت بدنی آران و بیدگل، بهرام لقبی با اشاره به مطرح شدن درخواست میزبانی این دوره از مسابقات از طرف هیئت تکواندوی این شهرستان گفت: با هماهنگی اداره تربیت بدنی شهرستان آران و بیدگل و قبول میزبانی از سوی خانه تکواندوی تهرانt مسابقات هفته اول و دوم از دور برگشت لیگ کشوری تکواندو در این شهرستان برگزار می‌شود.
وی اظهار داشت: تیم گل اندام شهرستان آران و بیدگل تنها تیم شرکت‌کننده در کل استان اصفهان است که همراه 11 تیم از کل کشور در لیگ دسته یک کشوری، شرکت کرده‌است.
رئیس هیئت تکواندوی شهرستان آران و بیدگل خاطرنشان کرد: این مسابقات طی دو روز با شرکت 10 تیم و حضور 30 داور روزهای هشت و 9 دی ماه در سالن ورزشی شهدای فرهنگی این شهرستان برگزار می‌شود.
لقبی تصریح کرد: به دلیل کمبود بودجه و آماده نبودن تیم بانوان شهرستان، فقط تیم تکواندوی آقایان در این مسابقات شرکت دارند.
وی در ادامه از حضور رئیس فدراسیون تکواندوی کشور و پیشکسوتان تکواندوکار کشوری در این سری مسابقات خبر داد و گفت: تیم تکواندوکار رشت، تهران، خراسان رضوی، خوزستان،کرمانشاه، خانه تکواندوی تهران، قزوین و تیم تکواندوی آران و بیدگل از جمله تیم‌های شرکت‌کننده در مسابقات لیگ کشوری تکواندو است.
 رئیس هیئت تکواندو شهرستان آران و بیدگل یادآور شد: هفته اول و دوم دوره رفت مسابقات در تهران، هفته سوم و چهارم در مشهد، هفته پنجم و ششم در قزوین و هفته هفتم و هشتم در خانه تکواندوی تهران برگزار شده‌است. 
در شهرستان آران و بیدگل 400 تکواندوکار بیمه شده فعالیت دارند که از این تعداد200 تکواندوکار زن و 200تکواندوکار مرد است.
انتهای پیام/,30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول