اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پیش‌ازظهر امروز صورت گرفت؛

خلع ید از زمین‌خوار 121 هکتاری در شرق اصفهان

خبرگزاری فارس: فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی استان اصفهان گفت: پیش‌ازظهر امروز حکم قضایی خلع ید از زمین‌خوار 121 هکتاری در منطقه رحیم‌آباد قارنه واقع در شرق اصفهان اجرا شد.

خلع ید از زمین‌خوار 121 هکتاری در شرق اصفهان
به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، ابراهیم شریفی پیش‌ازظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به ضرورت حفاظت از منابع و عرصه‌های طبیعی موجود در سطح استان اظهار داشت: در حال حاضر نیرو‌های حفاظتی استان با تمام توان خود در این زمینه فعالیت می‌کنند و در سال جاری حفاظت از این عرصه‌ها به صورت ویژه دنبال می‌شود.
وی به زمینی واقع در شرق اصفهان اشاره کرد و ادامه داد: این زمین با مساحت 121 هکتار در منطقه رحیم‌آباد قارنه قرار دارد و از سال گذشته تا‌کنون در تصرف یکی از زمین‌خواران بوده است.
 فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی استان اصفهان با اشاره به اقدامات صورت گرفته توسط این فرد خاطی در زمین مربوطه تصریح کرد: فرد زمین‌خوار با کشت و ساخت و ساز در این زمین به دنبال تصرف زمین 121 هکتاری بوده است.
وی به تلاش نیرو‌های حفاظتی استان به منظور ساماندهی وضعیت زمین مورد نظر اشاره کرد و ادامه داد: این افراد همواره درصدد حفظ منابع و عرصه‌های طبیعی استان هستند و با اقدامات و عملیات قانونی خود در راستای رفع تصرف از زمین‌خواران تلاش می‌کنند.
شریفی با اشاره به اینکه تمام موارد مربوط به زمین‌خواری در محاکم قضایی دنبال می‌شود، تاکید کرد: نیرو‌های یگان حفاظت استان نیز با تشکیل پرونده زمین‌خواری 121 هکتاری در محاکم قضایی اقدامات لازم را نسبت به این موضوع انجام داده‌اند و در حال حاضر حکم خلع ید و رفع تصرف از این زمین صادر شده است.
وی به حکم صادر شده در راستای این موضوع اشاره کرد و متذکر شد: این حکم از شعبه شش اجرای احکام دادگستری صادر شده و با اجرای آن زمین تصرف شده به وضعیت سابق خود بازگردانده می‌شود.
فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی استان اصفهان اضافه کرد: پیش‌ازظهر امروز حکم قضایی خلع ید از زمین‌خوار 121 هکتاری در منطقه رحیم‌آباد قارنه واقع در شرق اصفهان اجرا شد.
این مسئول به حضور فعال نیرو‌های حفاظتی استان در عرصه‌های طبیعی اشاره کرد و اذعان داشت: در سال جاری با حضور فعال این افراد در منابع طبیعی میزان تخلفات موجود در این عرصه‌ها به میزان بسیاری کاهش یافته است.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول