اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در 6 ماه نخست سال جاری؛

خداحافظی ورزش استان یزد از هیئت ژیمناستیک

خبرگزاری فارس: معاون ورزش و جوانان استان یزد از خداحافظی این استان از هیئت ژیمناستیک خبر داد.

خداحافظی ورزش استان یزد از هیئت ژیمناستیک
به گزارش خبرگزاری فارس از یزد، اصغر حسینی پیش از ظهر امروز در نشستی خبری به مناسبت هفته تربیت بدنی با حضور مدیرکل ورزش و امور جوانان استان یزد با اشاره به وضعیت اعزام ورزشکاران استان به مسابقات ملی، آسیایی و جهانی اظهار داشت: 179 اعزام به مسابقات کشوری و 21 حضور در بازی‌های برون مرزی حاصل تلاش ورزشکاران استان یزد در سال جاری بوده است.
وی یادآور شد: در این مدت همچنین 85 نفر از ورزشکاران یزدی در رشته‌های مختلف به تیم ملی دعوت شدند.
حسینی همچنین از حضور 40 تیم در لیگ‌های برتر و برگزاری 56 دوره آموزشی برای ورزشکاران و داوران یزدی خبر داد.
این مسئول افزود: نتیجه این تلاش‌ها و رقابت‌ها کسب 39 مدال طلا، 29 مدال نقره و 36 مدال برنز در سطح کشوری و کسب پنج مدال طلا، پنج نقره و سه برنز در مسابقات جهانی و آسیایی بوده است.
حسینی با اشاره به ارزیابی هیئت‌های ورزشی استان عنوا نکرد: این ارزیابی دو سال است که انجام می‌شود و تلاش شده با شناسایی نقاط ضعف، در بهبود وضعیت هیئات ورزشی موثر باشیم.

* خداحافظی ورزش استان یزد از هیئت ژیمناستیک
وی با ارزیابی فعالیت برخی از هیئت‌های ورزشی استان یزد عنوان کرد: هیئت‌های کاراته، ورزش‌های رزمی، شنا، دوچرخه‌سواری، اسکواش، جانبازان و معلولان، پهلوانی و زورخانه‌ای، اسکیت و هندبال تقریبا در یک رده فعالیت می‌کنند و جزو هیئت‌های برتر استان یزد به شمار می‌روند.
حسینی خاطرنشان کرد: هیئت‌های سه‌گانه، قایقرانی، هاکی، انجمن‌های ورزشی، ژیمناستیک و وزنه‌برداری نیز جایگاه چندان مطلوبی در ارزیابی‌های تربیت بدنی ندارند.
این مسئول افزود: هیئت ژیمناستیک با وجود امکانات خوب سخت‌افزار و نرم‌افزاری که در اختیار دارد، نتوانسته به جایگاه شایسته‌ای دست پیدا کند و ظرف یکی دو هفته آینده با این هیئت خداحافظی می‌کنیم.
حسینی عنوان کرد: بر خلاف ژیمناستیک، هیئت شمشیربازی یزد از هیئت‌های مقام‌آور در سطح کشور و برتر استان است و در مسابقات اخیر خود در مسکو و مجارستان توانست هشت طلای انفرادی، پنج نقره و 15 برنز را از آن خود کند.
مسئول روابط عمومی تربیت بدنی یزد نیز در این نشست بیان داشت: در شش ماهه اول سال جاری 834 خبر در سایت تربیت بدنی کار شده که این میزان نسبت به سال گذشته از رشد چشمگیری برخوردار است.
رضا نارگانی خاطرنشان کرد: برای ارزیابی هیئت‌های ورزشی در کل استان برنامه‌هایی در نظر گرفته شده و با توجه به این برنامه‌ها از روابط عمومی هشت هیئت ورزشی قدردانی شده است.
نارگانی روابط عمومی ادارات تربیت بدنی شهرستان‌های اردکان، خاتم و صدوق را به عنوان روابط عمومی‌های برتر شهرستان‌ها معرفی کرد.
وی اذعان داشت: امسال روابط عمومی اداره ورزش و جوانان استان یزد به عنوان برترین در کل کشور دست یافته است.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول