اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با ایجاد وزارت صنعت، معدن و تجارت؛

مشکلات تولید و تجارت کشور برطرف می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس خانه صنعت و معدن اصفهان گفت: با ایجاد وزارتخانه صنعت، معدن و تجارت مشکلات موجود در بخش صنعت کشور در زمینه تولید، عرضه و تجارت برطرف می‌شود.

مشکلات تولید و تجارت کشور برطرف می‌شود
سید عبدالوهاب سهل‌آبادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به رودخانه زاینده‌رود بیان داشت: زاینده رود از جذابیت‌های بخش سرمایه‌گذاری در مرکز فلات ایران است.
وی ادامه داد: روحیه و شادابی مردم اصفهان در گرو این رود است که نسبت به بی‌آبی و خشکسالی در حوزه زاینده‌رود معترض هستند که رسیدگی به آن و حل این مشکل، وظیفه تمامی مسئولان دولتی است.
رئیس خانه صنعت و معدن اصفهان از ادغام دو وزارتخانه صنایع و معادن و بازرگانی سخن گفت و تصریح کرد: بخش صنعت کشور در زمینه تولید، عرضه و تجارت با مشکلات و معضلاتی روبه‌رو بود که با ادغام این دو وزارتخانه بر مشکلات موجود غلبه می‌کنیم.
وی افزود: نام‌گذاری این وزارتخانه‌ به نام صنعت، معدن و تجارت، نشان دهنده اولویت‌هایی در زمینه تولید و صادرات و در دست گرفتن بازارهای خارجی است.
سهل آبادی بیان داشت: ایجاد وزارتخانه تعاون، کار و تأمین اجتماعی خود نیز از افکار تیزهوشانه مسئولان بوده که این امر نیز با هدف رفع موانع تولید به وجود آمده است.
وی اظهار داشت: رسیدگی به مسایل صنعتی و معدنی باید سرلوحه وزارتخانه ادغام شده قرار بگیرد.
رئیس خانه صنعت و معدن اصفهان با اشاره به اعلام آمادگی و همکاری بخش خصوصی با وزارتخانه‌های جدید اضافه کرد: با حمایت از بخش خصوصی می‌توان به مباحث اشتغال و توسعه صنعت پرداخت.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول