اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تحلیل فارس از تغییرات در هیئت‌های ورزشی؛

تغییرات مدیران ورزشی در اصفهان ادامه دارد

خبرگزاری فارس: یکی از بارزه‌های اصلی دوران مدیریت رشید خدابخش در مدیریت تربیت بدنی استان اصفهان تغییرات مداوم در هیئت‌های ورزشی بوده و به نظر می‌رسد این روند همچنان ادامه داشته باشد.

تغییرات مدیران ورزشی در اصفهان ادامه دارد
به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، در هر دوره مدیریتی در تربیت بدنی استان، در رأس هیئت‌های ورزشی نیز تغییراتی ایجاد می‌شده و جابه‌جایی و برکناری روسای هیئت‌های ورزشی امری طبیعی است.
در دوره مدیرکلی رشید خدابخش در تربیت بدنی استان اصفهان نیز، تغییرات از همان ماه‌های ابتدایی آغاز شد و تاکنون نیز ادامه داشته تا جایی که نزدیک به یک سوم هیئت‌های ورزشی استان دچار تغییرات شده است.
تغییر در راس هیئت‌های ورزشی با تنش‌هایی همراه است به ویژه آن که تغییر مربوطه خواست تربیت بدنی استان بوده باشد و رای و نظر فدراسیون مربوطه در آن تاثیری نداشته باشد.
معاون امور توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان تغییرات در هیئت‌های ورزشی را امری طبیعی می‌داند و معتقد است برای بهبود عملکرد باید تغییرات ایجاد کرد.
به گزارش فارس در این راستا معاون امور توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: بر اساس ارزیابی صورت گرفته اگر به این نتیجه برسیم که هیئت با روند فعلی امکان نتیجه‌گیری ندارد، در مرحله نخست اقدام به تذکر کرده اما اگر نتیجه نداد، به گزینه تغییر و جابه‌جایی فکر می‌کنیم.
افشین ملایی با بیان اینکه تغییر قرار نیست همواره منفی باشد، افزود: اگر احساس کنیم هیئت دچار رکود شده، با شیوه‌های مختلف هیئت را بازسازی می‌کنیم.
وی ادامه داد: بعد از برکناری رئیس هیئت، نوبت به انتخاب سرپرست می‌رسد که معمولا بحث چالش برانگیزی است.
این مقام مسئول درباره ملاک انتخاب سرپرستان هیئت‌های ورزشی تاکید کرد: آشنایی با رشته ورزشی، جایگاه اجتماعی و توان مدیریتی و اقتصادی عواملی است که در انتخاب سرپرست نقش دارند.
وی ادامه داد: سرپرست وظیفه مدیریت موقت را برعهده دارد و اگر عملکرد موفقی در طی دوران سرپرستی داشت، می‌تواند آرای مجمع را به خود اختصاص دهد.
مولایی افزود: مجامع انتخاباتی هیئت‌های ورزشی با رعایت مقررات برگزار شده و تربیت بدنی هدایتی در بحث انتخاب اشخاص ندارد.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول