اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در 9 رشته ورزشی صورت می‌گیرد؛

برگزاری جشنواره ورزش‌های درون دانشگاهی در کاشان

خبرگزاری فارس: چهاردهمین جشنواره ورزش‌های درون دانشگاهی در 9 رشته ورزشی در دو بخش دانشجویی دختران و پسران همزمان با سایر دانشگاه‌های کشور، در دانشگاه کاشان برگزار می‌شود.

برگزاری جشنواره ورزش‌های درون دانشگاهی در کاشان
به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان به نقل از روابط عمومی دانشگاه کاشان، مدیر تربیت بدنی این دانشگاه اظهار داشت: این جشنواره از ابتدای آبان‌ماه آغاز و تا نیمه آذرماه ادامه دارد.
سعید حلاج‌باشی افزود: در این دوره از مسابقات، دانشجویان در رشته‌های فوتسال، والیبال، شنا، شطرنج، تیراندازی، آمادگی جسمانی، تنیس روی میز و بدمینتون با هم به رقابت خواهند پرداخت.
وی خاطرنشان کرد: دانشجویان علاقمند می‌توانند تا 15 آبان ماه برای ثبت‌نام در تمام رشته‌ها به غیر از فوتسال، به تربیت بدنی دانشگاه و یا دفتر تربیت‌بدنی خوابگاه‌ها مراجعه کنند.
مدیر تربیت‌بدنی دانشگاه کاشان یادآور شد: مراسم قرعه‌کشی مسابقات فوتسال با حضور نمایندگان 32 تیم شرکت کننده، سی‌ام مهر ماه در سالن اجتماعات تربیت بدنی برگزار شد و تیم‌ها در هشت گروه چهار تیمی با هم به رقابت می پردازند.
انتهای پیام/و۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول