اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اداری مالی شهردار سنندج خبر داد:

طلب 50 میلیارد ریال شهرداری سنندج از دستگاه‌های اجرایی

خبرگزاری فارس: معاون اداری و مالی شهرداری سنندج از طلب 50 میلیارد ریال شهرداری سنندج از دستگاه‌های اجرایی استان خبر داد و خواستار پشتیبانی فرمانداری برای دریافت این مطالبات شد.

طلب 50 میلیارد ریال شهرداری سنندج از دستگاه‌های اجرایی
به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، شمس‌الدین ساعد شامگاه شنبه در نشست مشترک فرمانداری با اعضای شورای اسلامی  شهر و شهردار و مدیران شهرداری سنندج، اظهار داشت: در حال حاضر  شهرداری سنندج بیش از 50 میلیارد ریال  از دستگاه‌های اجرایی و انتظامی استان طلب دارد که وصول آن برای شهرداری امری حیاتی و نیازمند همکاری فرمانداری شهرستان است.
معاون شهرسازی و معماری شهرداری سنندج نیز در این جلسه خواستار کنترل افزایش ناگهانی روستاهای نزدیک شهر سنندج از سوی فرمانداری شهرستان شد و تصریح کرد: توسعه ناگهانی این روستاها در آینده مشکلات زیادی مانند چهار نقطه الحاقی شهر سنندج به وجود می‌آورد که باید از همین امروز برای ‌جلوگیری از این مشکل برنامه‌ریزی شود.
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری سنندج نیز در این جلسه با بیان اینکه با تدوین قوانین جدید راهنمایی و رانندگی سهم مقصر کردن شهرداری در اکثر تصادفات درون شهری بیش از 42 درصد اعمال می‌شود، اظهار داشت: طبق این قانون جدید دستگاه قضایی شخص معاون ترافیک و شهردار را مقصر معرفی می‌کنند که باید در راستای اصلاح این قانون اقدام شود.
معاون خدمات شهری شهرداری سنندج نیز در این جلسه هماهنگی و مشارکت فرمانداری و دستگاه‌های انتظامی و قضایی را برای ساماندهی سد معبر مهم دانست و بر آن تاکید کرد.
علی شیرزادی ساماندهی جلوی بازارچه تاناکورا در مسیر فیض‌آباد را یکی از اولویت‌های معاونت خدمات شهری در مقابله با سد معبر عنوان کرد و خواستار همکاری فرمانداری شهرستان با این موضوع شد.
مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سنندج نیز در این جلسه خواستار مجهز کردن آتش‌نشانی‌های سراسر استان شد و اظهارداشت: به دلیل  تجهیز نبودن آتش نشانی‌های دیگر شهرستان‌های استان در اکثر موارد آتش‌نشانان سنندج به خارج از شهرستان اعزام می‌شود ‌که این امر نیازمند تجهیز سایر آتش نشانی‌های سطح استان است.
ایرج سیار افزود: با توجه به توسعه بلند مرتبه‌سازی در سطح شهر سنندج خرید نردبان‌های 35 و 50 متری لازم و ضروری است که متاسفانه به دلیل هزینه بالای آن به مبلغ 1.5 میلیارد تومان، شهرداری توان خرید آن را ندارد.
وی خاطرنشان کرد: برای خرید این نردبان‌ها و تجهیزات مورد نیاز آتش‌نشانی نیازمند اعتبارات دولتی هستیم که تحقق آن نیازمند پشتیبانی فرمانداری شهرستان است.
در این جلسه سایر مدیران مناطق و سازمان‌های وابسته شهرداری سنندج با اعضای شورای اسلامی  و فرماندار سنندج دیگر مسائل و مشکلات و موانع تحقق برنامه‌های شهرداری را به میان گذاشتند.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول