اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده بویراحمد و دنا در مجلس:

ارائه آمار غیرواقعی توهین به شعور مردم است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس با بیان اینکه ارائه آمار غیرواقعی توهین به شعور مردم است، گفت: یکی از کارهای ناپسند و دور از شان هر مدیری در نظام جمهوری اسلامی این است که آمار دروغ و خلاف واقع ارائه کند.

ارائه آمار غیرواقعی توهین به شعور مردم است
ستار هدایت‌خواه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج با بیان این‌که سفرهای استانی از کارهای ارزنده این دولت بود که از عدالت‌محوری سرچشمه می‌گیرد، اظهار داشت: تا پیش از برقراری این دولت سفرهای استانی جایگاهی در میان مسئولان اجرایی کشور نداشت که با انجام این کار بزرگ خواسته بزرگ رهبری نیز محقق شد.
نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی افزود: آنچه که امروزه بیش از هر چیز از سوی مردم و به‌خصوص جوانان از ما مطالبه می‌شود موضوع اشتغال است که باید مورد توجه مسئولان استانی و کشوری قرار گیرد.
این نماینده مجلس موضوع و معضل اشتغال را تنها مربوط به استان کهگیلویه و بویر احمد ندانست و در ادامه تصریح کرد: آنچه که مشهود بوده این است که در طول سالیان گذشته نرخ بیکاری در این استان زیاد بود و ما از نظر اشتغال و بیکاری یکی از استان‌های دارای مشکل در کشور هستیم.

*ارائه آمار غیرواقعی توهین به شعور مردم است
هدایت‌خواه با قدردانی از مسئولان عالی استانی به‌خصوص استاندار کهگیلویه و بویراحمد که تاکنون آمار نادرست و غیر واقعی در رابطه با اشتغال ارائه نداده‌اند، ابراز داشت: یکی از کارهای ناپسند و دور از شان هر مدیری در نظام جمهوری اسلامی این است که آمار دروغ و خلاف واقع ارائه کرده و برای تثبیت جایگاه خود به هر علف خشکی متشبث شود.
نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی گفت: در دور چهارم سفر رئیس‌جمهور و هیئت دولت به این استان انتظاراتی از مسئولان عالی اجرایی کشور در زمینه‌های مختلف عمرانی داریم.
هدایت‌خواه تصریح کرد: البته پروژه‌های مهمی همچون بیمارستان 200 تختخوابی و ورزشگاه 15 هزار نفری با همت استاندار و پی‌گیری‌های به‌عمل آمده از مدار رکود خارج شده که امیدوارم دولت نیز در سفر پیش‌روی خود نگاهی ویژه به این طرح‌ها داشته باشد.
این نماینده مردم کهگیلویه و بویراحمد در مجلس شورای اسلامی پیوستن مرکز این استان به شبکه ریلی کشور را از خواسته‌های مردم و از زیرساخت‌های اصلی رسیدن به توسعه دانست و افزود: از دولت محترم و شخص رئیس‌جمهور درخواست داریم که در این زمینه مساعدت ویژه‌ای داشته باشند.
انتهای پیام/ح20
   
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول