اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در پایان سفر یک روزه استاندار قم به بخش کهک صورت گرفت؛

اعزام هیئت‌های هفت‌گانه به نقاط مختلف بخش کهک

خبرگزاری فارس: در پایان سفر یک روزه استاندار قم به بخش کهک، هیئت‌های هفت‌گانه برای سرکشی به نقاط مختلف بخش اعزام شدند.

اعزام هیئت‌های هفت‌گانه به نقاط مختلف بخش کهک
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدحسین موسی‌پور در پایان سفر یک روزه خود به بخش کهک در گفت‌وگو با خبرنگاران از اعزام هیئت‌های هفت‌گانه به نقاط این بخش خبر داد و گفت: این هیئت‌ها ضمن سرکشی به نقاط مختلف بخش با خانواده معظم شهدا نیز دیدار خواهند کرد.
وی با اشاره به مصوبات سال گذشته از سفر خود به بخش کهک اظهار کرد: در سال گذشته 46 مصوبه به تصویب رسید که 40 مصوبه آن اجرایی شده است.
استاندار قم عنوان کرد: در قالب این مصوبات 99 پروژه تعریف شده بود که 86 پروژه آن اجرایی شده و اعتبارات 13 پروژه دیگر نیز در سال جاری ابلاغ شد.
وی خاطرنشان کرد: همچنین در این دور از سفر 52 مصوبه به تصویب رسید که برای اجرایی شدن این مصوبات 14 میلیارد تومان اعتبار اختصاص داده خواهد شد.
موسی‌پور گفت: عمده مصوبات مربوط به بخش‌های راه‌های روستایی، طرح‌های آبرسانی و راه است و مدیران باید برای اجرایی شدن این مصوبات همت ویژه‌ای داشته باشند.
وی با اشاره به وضعیت بخش کهک اظهار کرد: بخش کهک نسبت به گذشته تفاوت‌ بسیاری کرده و بسیاری از مشکلات بخش برطرف شده است.
استاندار قم تاکید کرد: البته ما هنوز تا وضع مطلوب فاصله داریم و امیدواریم که بتوانیم در راه خدمت‌رسانی به مردم این منطقه گام‌های بلندی برداریم.
وی با اشاره به موقعیت گردشگری، تاریخی و مذهبی بخش کهک تاکید کرد: نقطه قوت بخش کهک وجود ظرفیت‌های گردشگری و طبیعی است و باید در این زمینه فعالیت بیشتری صورت گیرد.
موسی‌پور از تصویب اجرای عملیات بهسازی راه دسترسی امامزاده اسماعیل و همچنین روستای کرمجگان خبر داد و خاطرنشان کرد: اعتبار لازم نیز برای این دو پروژه پیش‌بینی خواهد شد تا مورد اقبال مردم منطقه قرار گیرد.
انتهای پیام/ج30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول